Cum pot să obţin o amânare a plăţii?

Poţi să obţii o amânare de la plată a facturii tale prin una dintre următoarele modalităţi:

  • fie din contul tău My Orange, secțiunea Sumar - Plătește factura, așa cum se vede în imaginea de mai jos.  
  • fie accesează *100#, ramura 1 - Cronos, factura şi plăți, subramura 6 - Amânare plată
  • sau apelează gratuit Serviciul Clienți, la numărul 300, ramura 2 - Cronos, facturi, plați și reîncărcare PrePay, apoi apasă tasta 4 dacă dorești amânarea facturii curente.

Chiar dacă ai solicitat o amânare a plății unei facturi, penalitățile de 0,5% din valoarea facturilor neachitate, pentru fiecare zi de întârziere se vor aplica; în schimb, nu se vor suspenda numerele de telefon şi nu se vor pierde punctele Thank You.

 

Află aici cum poți să soliciți schimbarea datei de emitere a facturii. 

 

Important!

Opțiunea de amânare a plății este disponibilă doar în funcție de o serie de condiții, printre care:

  • dacă vechimea în rețea a abonamentulul tău este mai mare de 3 luni
  • dacă abonamentul tău este încă activ
  • dacă nu mai există o altă solicitare de amânare a plății activă 

Ți-a fost de ajutor informația?
297 din 376 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Părerea ta este importantă pentru noi, lasă-ne feedbackul tău

Feedback

sus