Dacă ești client Orange (Orange Romania Communications) află aici cum poți amâna plata unei facturi.
Dacă ești client Orange, poți amâna plata facturii tale, în felul care ți se potrivește: direct din aplicația My Orange, din contul tău MyOrange, la *100#, apelând la ajutorul voicebotului Djia, chatbotului Djingo sau prin contactarea echipei noastre, la 300, Serviciul Clienți.
Ca să câștigi timp și să beneficiezi de o perioadă de amânare mai avantajoasă, îți recomandăm variantele digitale – MyOrange, voicebot Djia, chatbot Djingo sau *100# – simplu, rapid și fără așteptare.
Mai jos, câteva detalii cu pașii pe care trebuie să îi urmezi dacă alegi o variantă digitală:
Chiar dacă ai solicitat o amânare a plății unei facturi, penalitățile de 0,5% din valoarea facturilor neachitate, pentru fiecare zi de întârziere se vor aplica; în schimb, nu se vor suspenda numerele de telefon şi nu se vor pierde punctele Thank You.
Află aici cum poți să soliciți schimbarea datei de emitere a facturii.
Important!
Opțiunea de amânare a plății este disponibilă doar în funcție de o serie de condiții, printre care:

.png)
În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.
Întreabă comunitatea Contactează-ne