Cum pot să obţin o amânare a plăţii

Poţi să obţii o amânare de la plată a facturii tale prin una dintre următoarele modalităţi:

  • fie din contul tău My Orange, secțiunea Consum și facturi - Facturi          
  • fie accesează serviciului Selfcare, *100#, ramura 2 - Cronos, factura şi plăți, subramura 4 - Solicitare de amanare  a plății facturii
  • sau apelează gratuit Serviciul Clienți, la numărul 300


Important!

Opțiunea de amânare a plății este disponibilă doar în funcție de o serie de condiții, printre care:

  • dacă vechimea în rețea a abonamentulul tău este mai mare de 3 luni
  • dacă abonamentul tău este încă activ
  • dacă nu mai există o altă solicitare de amânare a plății activă 

 

Ți-a fost de ajutor informația de mai sus? 183 din 240 de persoane au considerat că acest articol a fost util
Nu ai găsit ce căutai?
Caută în FAQ
Contactează-ne