Cum pot sa returnez un produs comandat în magazinul online

Returnarea unui produs defect sau care prezintă urme de deteriorare se poate face în termen de maximum 30 de zile de la primirea comenzii.
Te rugăm să ne anunţi că vrei să returnezi produsul şi modalitatea în care vrei să şi se retuneze contravaloarea comenzii, prin una dintre următoarele modalităţi:
  • fie prin telefonic la numărul scurt 300
  • fie printr-un mesaj trimis din secţiunea de contact 
  • sau printr-un e-mail trimis la adresa magazinonline@orange.ro  
Suma de bani plătită pentru comanda iniţială:
  • poate fi folosită pentru o noua achiziţie online
  • se poate returna într-un cont bancar
  • se poate returna în contul de convorbiri Orange
Dacă te-ai răzgândit şi nu mai doreşti să cumperi produsul pe care l-ai comandat deja, iar produsul a plecat deja din depozitul nostru şi se află la curier în curs de livrare, anularea comenzii nu se mai poate procesa. În această situaţie, există posbilitatea de a refuza livrarea comenzii, la curier. Iar dacă ai plătit deja această comandă, te rugăm să ne contactezi prin una dintre metodele de mai sus, pentru a stabili împreună cu tine care este cea mai bună modalitate de returnare a banilor.
Ți-a fost de ajutor informația de mai sus? 8 din 9 de persoane au considerat că acest articol a fost util
Nu ai găsit ce căutai?
Caută în FAQ
Contactează-ne