Cum verific nivelul de acoperire într-o anumită zonă

Harta de acoperire pentru serviciile mobile Orange este actualizată constant, astfel încât să poţi să afli în orice moment informaţii despre nivelul de acoperire.


Dacă semnalul pe telefonul tău fluctuează sau dispare, recomandările noastre sunt:

  • închide şi redeschide telefonul şi selectează manual reţeaua, din meniul telefonului
  • introdu cartela SIM într-un alt telefon mobil sau o altă cartelă în telefonul pe care îl utilizezi. Vei putea astfel să afli dacă SIM-ul sau telefonul nu funcţionează corespunzător.     

În cazul în care cartela ta SIM şi telefonul tău funcţionează, dar observi că există disfunctionalităţi frecvente într-o anumită zonă sau perioadă de timp, te rugăm să ne semnalezi acest lucru şi să ne trimiţi un mesaj în care să ne oferi cât mai mai multe detalii.


 

 

Ți-a fost de ajutor informația de mai sus? 64 din 91 de persoane au considerat că acest articol a fost util
Nu ai găsit ce căutai?
Caută în FAQ
Contactează-ne