Despre Orange Service

Centrul de Service Orange România este autorizat pentru reparații de către următorii producători de terminale mobile şi accesorii: Samsung, Apple, Nokia, Microsoft, Sony, LG, HTC, Alcatel, Blackberry, Huawei, Vonino, Option, ZTE, Gigabyte, Vector, Lenovo şi Prestigio.

Cu Orange Service:

  • recuperezi telefonul în medie în 5 zile lucrătoare de la intrarea acestuia în service
  • primeşti un telefon la schimb pe perioada reparației, dacă îți laşi dispozitivul într-un Orange Shop (]n limita stocului disponibil)
  • ai la dispoziție cea mai mare rețea de colectare a telefoanelor
  • beneficiezi de expertiza unor tehnicieni specializați care lucrează într-un centru de service modern, cu echipamente profesionale
  • ai garanție pentru intervențiile efectuate asupra telefonului tău
  • poți debloca telefonul codat în rețeaua Orange
  • poți verifica online care este starea telefonului tău. Trebuie doar să introduci seria IMEI a acestuia, menționată în procesul verbal de predare-primire a telefonului în service şi numărul de telefon

Dacă ai o problemă cu telefonul tău şi vrei să consulți un tehnician, îți recomandăm să ne scrii la adresa de e-mail service@orange.com sau să mergi direct cu telefonul într-un magazin Orange care oferă serviciul Orange Care pentru asistență

 

 

Ți-a fost de ajutor informația de mai sus? 33 din 76 de persoane au considerat că acest articol a fost util
Nu ai găsit ce căutai?
Caută în FAQ
Contactează-ne