×

Despre Orange Service

Centrul de Service Orange România este autorizat pentru reparații de către următorii producători de terminale mobile şi accesorii: Samsung, Apple, Nokia (HMD), Microsoft, LG, HTC, Alcatel, Huawei, Vonino, ZTE, Lenovo - Motorola, Xiaomi, Oppo, Mobiwire, Maxcom şiWiko

Cu Orange Service:

  • recuperezi telefonul în medie în 5 zile lucrătoare de la intrarea acestuia în service
  • dacă ești abonat Orange, poți să primeşti un telefon la schimb pe perioada reparației, dacă îți laşi dispozitivul într-un Orange Shop (în limita stocului disponibil)
  • ai la dispoziție cea mai mare rețea de colectare a telefoanelor
  • beneficiezi de expertiza unor tehnicieni specializați care lucrează într-un centru de service modern, cu echipamente profesionale
  • ai garanție pentru intervențiile efectuate asupra telefonului tău
  • poți debloca telefonul codat în rețeaua Orange
  • poți verifica online care este starea telefonului tău. Trebuie doar să introduci seria IMEI a acestuia, menționată în procesul verbal de predare-primire a telefonului în service şi numărul de telefon

Dacă ai o problemă cu telefonul tău şi vrei să consulți un tehnician, îți recomandăm să ne scrii la adresa de e-mail service@orange.com sau să mergi direct cu telefonul într-un magazin Orange care oferă serviciul Orange Care pentru asistență

 

 

Ți-a fost de ajutor informația?
71 din 126 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne