Mesagerie vocală PrePay

 Atunci când nu poţi rãspunde la telefon, ai telefonul închis sau nu te afli în aria de acoperire, poţi direcţiona apelurile către mesageria vocală. Serviciul Mesagerie vocală este disponibil atât pentru abonamentele Orange, cât şi pentru cartele PrePay , din momentul activării acestora.

Pentru a putea asculta mesajele vocale, poți apela:

  • fie numãrul scurt 555 de pe telefonul tãu Orange (gratuit)
  • fie numărul 0744945550, de pe orice alt telefon (fix sau mobil)â?? şi apoi alegi limba de comunicare
  • numărul 0744945551 pentru limba românã
  • sau numărul 0744945552 pentru limba englezã

De asemenea, poţi salva sau şterge mesajele vocale, poţi apela direct numãrul expeditor sau poţi transfera mesajul cãtre o altã casuţã vocalã.

Existã o serie de parametri pe care tu îi poţi seta încã de la primul apel efectuat în reţea şi pe care, ulterior, îi poţi modifica:

  • codul de accesare a mesageriei vocale,

  • mesaje de întâmpinare personale, pe care le aud cei care îţi lasă un mesaj (de tipul: normal, pentru ton ocupat sau de absenţã îndelungatã),

  • metoda de notificare (vocalã sau prin mesaje scrise),

  • dezactivarea / reactivarea serviciului NonStop

  • limba de comunicare (românã / englezã).

Activarea sau dezactivarea serviciului Mesagerie vocală se poate face prin una dintre următoarele modalități:

  • fie din contul tău My Orange, secțiunea Servicii - Servicii generale - Mesagerie vocală. Aici, selectează "vezi status serviciu pentru numerele tale" și alege optiunea activează/dezactivează din dreptul câmpului acțiuni disponibile. 
  • fie prin apel la *100# - serviciul Selfcare, ramura 7 - Roaming, internaţional şi mesagerie vocala, și apoi 4 - Mesagerie vocală

Mai multe informaţii despre acest serviciu găseşti aici.

 
Ți-a fost de ajutor informația de mai sus? 4 din 10 de persoane au considerat că acest articol a fost util
Nu ai găsit ce căutai?
Caută în FAQ
Contactează-ne