Nu pot primi și transmite mesaje de pe ceas. Ce pot să fac?

Dacă nu poți primi sau efectua apeluri, iată ce soluții poți încerca:

Închide și redeschide numărul de telefon și device-ul asociat
Intră pe My Orange și verifică dacă numărului tău de telefon îi apare asociat un device, ceea ce înseamnă că serviciul Number Share s-a activat cu succes. Dacă nu, atunci urmează pașii de activare.


După ce ai realizat aceste variante, încearcă să inițiezi un apel de pe ceas. Dacă acesta este asociat, atunci apelul se va efectua folosind identitatea numărului tău de telefon. Apoi, încearcă să apelezi numărul tău de telefon de pe un alt device. Toate dispozitivele conectate la rețeaua Orange pentru un număr de telefon vor suna în același timp.
Ți-a fost de ajutor informația?
1 din 2 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Părerea ta este importantă pentru noi, lasă-ne feedbackul tău

Feedback

sus