Reconectare în caz de pierdere/furt

Dacă recuperezi cartela SIM şi abonamentul tău a fost suspendat deja pe motiv de furt sau pierdere, poţi să soliciţi reconectarea numărului de telefon în baza parolei pe care ai stabilit-o la suspendare.

Poţi să reconectezi abonamentul:

⇒ accesează secţiunea Servicii - restricționare apeluri şi alege opțiunea activează apeluri (vezi imaginea alăturată) 

Alte modalități: 
  • prin apel gratuit la 300 de pe un număr din reţeaua Orange sau la 0374300300 (tarif normal) de pe un număr din altă reţea
  • sau în cel mai apropiat magazin Orange


Dacă nu recuperezi cartela pierdută sau furată, poţi obţine o altă cartelă SIM cu acelaşi număr de telefon, în magazinele Orange.

Înlocuirea cartelei:

  • va fi gratuită, dacă nu ai efectuat nicio schimbare de SIM în ultimii 2 ani
  • va fi taxată cu 2 euro, în cazul în care ai mai efectuat o schimbare de cartelă SIM în ultimii 2 ani  petrecuţi în reţea.

Este important să ştii că informaţiile salvate în meniul telefonului (contacte, fotografii, etc) nu pot fi recuperate în cazul în care cartela SIM a fost pierdută sau furată decât dacă ele au fost salvate în prealabil pe un alt suport de memorie, prin serviciile de back-up puse la dispoziţie de producătorul telefonului sau în Orange Cloud

Ți-a fost de ajutor informația de mai sus? 36 din 45 de persoane au considerat că acest articol a fost util
Nu ai găsit ce căutai?
Caută în FAQ
Contactează-ne