×

Reconectare în caz de pierdere/furt

Dacă recuperezi cartela SIM şi abonamentul tău a fost suspendat deja pe motiv de furt sau pierdere, poţi să soliciţi reconectarea numărului de telefon în baza parolei pe care ai stabilit-o la suspendare.

Poţi să reconectezi abonamentul:

 

Dacă nu recuperezi cartela pierdută sau furată, poţi obţine o altă cartelă SIM cu acelaşi număr de telefon, în magazinele Orange.

Înlocuirea cartelei:

  • va fi gratuită, dacă nu ai efectuat nicio schimbare de SIM în ultimii 2 ani
  • va fi taxată cu 2 euro, în cazul în care ai mai efectuat o schimbare de cartelă SIM în ultimii 2 ani  petrecuţi în reţea.

Este important să ştii că informaţiile salvate în meniul telefonului (contacte, fotografii, etc) nu pot fi recuperate în cazul în care cartela SIM a fost pierdută sau furată decât dacă ele au fost salvate în prealabil pe un alt suport de memorie, prin serviciile de back-up puse la dispoziţie de producătorul telefonului sau în Orange Cloud

Ți-a fost de ajutor informația?
93 din 113 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne

sus