SelfCare *100#

Serviciul Selfcare, accesibil la *100# te ajută să îţi administrezi abonamentul Orange simplu şi uşor:

  • afli cele mai noi oferte de la Orange > ramura 1 Oferte şi promo
  • verifici resursele disponibile pentru abonamentul tău, afli costul facturilor tale şi confirmi plata acestora > ramura 2 Cronos, factură şi plăţi
  • reîncarci un număr PrePay Orange, cu opţiuni sau cu credit > ramura 3 Reîncărcare PrePay
  • activezi opţiuni pe numărul tău, afli numărul de puncte Thank You disponibile pe contul tău sau îţi blochezi abonamentul în caz de pierdere sau furt, obtii codul PUK > ramura 4 Abonamentul tău, opţiuni şi blocare număr
  • obții setări de internet şi MMS pentru telefonul tău şi activezi opţiuni de internet > ramura 5 Internet, MMS şi setări
  • activezi şi dezactivezi serviciile de roaming şi internaţional, precum şi opţiuni care să-ţi ofere minute în roaming sau minute internaţionale. În plus, îţi poţi seta cu uşurinţă mesageria vocală pentru numărul tău > 6 Roaming, internaţional şi mesagerie vocală

Pentru a folosi serviciul Self Care :

1. apeleazã gratuit *100#. Dupã înregistrarea ca utilizator, vei vedea meniul principal pe ecranul telefonului.

2. introdu numãrul din dreptul opțiunii dorite

3. apasă Trimite (sau Trim. / Raspunde / Send în funcţie de tipul de telefon pe care îl foloseşti). Pe ecranul telefonului va fi returnat sub-meniul corespunzãtor opţiunii introduse.

Pe site-ul Orange găseşti mai multe infomații despre serviciul *100# Selfcare 

Ți-a fost de ajutor informația de mai sus? 14 din 25 de persoane au considerat că acest articol a fost util
Nu ai găsit ce căutai?
Caută în FAQ
Contactează-ne