×

SelfCare *100#

Serviciul Selfcare, accesibil la *100# te ajută să îţi administrezi abonamentul Orange simplu şi uşor:

  • verifici resursele disponibile pentru abonamentul tău, afli costul facturilor tale şi confirmi plata acestora > ramura 1 Cronos, factură şi plăţi
  • reîncarci un număr PrePay Orange, cu opţiuni sau cu credit > ramura 2 Reîncărcare PrePay
  • activezi opţiuni pe numărul tău, afli numărul de puncte Thank You disponibile pe contul tău sau îţi blochezi abonamentul în caz de pierdere sau furt, obtii codul PUK > ramura 3 Abonamentul meu, opţiuni şi blocare număr
  • obții setări de internet şi MMS pentru telefonul tău şi activezi opţiuni de internet > ramura 4 Internet, MMS şi setări
  • activezi şi dezactivezi serviciile de roaming şi internaţional, precum şi opţiuni care să-ţi ofere minute în roaming sau minute internaţionale. În plus, îţi poţi seta cu uşurinţă mesageria vocală pentru numărul tău > 5 Roaming, internaţional şi mesagerie vocală

Pentru a folosi serviciul Self Care :

1. apeleazã gratuit *100#. Dupã înregistrarea ca utilizator, vei vedea meniul principal pe ecranul telefonului.

2. introdu numãrul din dreptul opțiunii dorite

3. apasă Trimite (sau Trim. / Raspunde / Send în funcţie de tipul de telefon pe care îl foloseşti). Pe ecranul telefonului va fi returnat sub-meniul corespunzãtor opţiunii introduse.

Pe site-ul Orange găseşti mai multe infomații despre serviciul *100# Selfcare 

Ți-a fost de ajutor informația?
40 din 59 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne