Accesez informații despre numărul meu de oriunde

Self Service

  • *100# Self Care
  • Contul meu Orange
  • Serviciul Clienți

Îți administrezi abonamentul Orange sau cartela PrePay simplu și ușor. Ai la dispoziție serviciul *100# - Self Care, Serviciul Clienți și aplicația Contul meu Orange, ca să îți gestionezi numărul direct de pe mobil, oriunde ai fi.

Beneficii

Ai la dispoziție mai multe servicii, în funcție de nevoile tale, cu ajutorul cărora îți administrezi contul ușor și simplu:

*100# - Self Care

  • Ai acces rapid direct pe ecranul telefonului tău, cu un simplu apel gratuit la numărul *100#
  • Serviciul este disponibil non stop, oriunde în aria de acoperire Orange
  • Poți utiliza serviciul Self Care (*100#) și atunci când te afli în străinătate. Pentru aceasta, nu uita să activezi serviciul roaming înainte de a ieși din țară. Utilizarea *100# în roaming depinde de capabilitățile tehnice ale rețelei de telefonie mobilă străine.

Apelează *100# și ai acces la următoarele informații și servicii:

  • Contul tău Orange - afli informații despre planul tău tarifar, opțiunile pe care le ai active și programul Orange Phone Credit
  • Promoții - activezi opțiuni de voce pentru cartela ta PrePay
  • Internet - poți activa opțiuni de internet pentru cartela ta PrePay
  • Orange Young - te poți înscrie în programul Orange Young, afli beneficiile și opțiunile disponible în cadrul programului
  • Opțiuni - activezi opțiuni speciale, precum Orange TV Go, Deezer, Antivirus sau Orange ZF
  • Credit și reîncărcare - efectuezi reîncărcări prin cod sau cumperi perioadă de activitate pentru cartela ta. Poți utiliza reîncărcarea de urgență pentru SIM-ul tău PrePay, transfera credit sau reîncărca un alt cont PrePay.
  • Roaming și internațional - poți activa și dezactiva serviciul de roaming și internațional, precum și opțiuni care să-ți ofere minute în roaming sau minute internaționale
  • Servicii și setări automate - ai la dispoziție setări de internet și MMS pentru telefonul tău, setezi mesageria vocală pentru numărul tău și, de asemenea, afli codul PUK pentru acesta
  • 1. Oferte și promo - afli cele mai noi oferte de la Orange
  • 2. Cronos, factură și plăți - verifici disponibilul din abonamentul tău, afli costul facturilor tale și confirmi plata acestora
  • 3. Reîncărcare PrePay - reîncarci ușor și simplu un număr PrePay Orange, cu opțiuni sau cu credit
  • 4. Abonamentul meu, opțiuni și blocare număr - activezi opțiuni pe numărul tău, afli numărul de puncte Thank You disponibile pe contul tău sau îți blochezi abonamentul în caz de pierdere sau furt. De asemenea, poți afla și codul PUK.
  • 5. Internet, MMS și setări - ai la dispoziție setări de internet și MMS pentru telefonul tău și, de asemenea, opțiuni de internet pentru a naviga liniștit pe orice pagină de internet dorești
  • 6. Roaming, internațional și mesagerie vocală - activezi și dezactivezi serviciile de roaming și internațional, precum și opțiuni care să-ți ofere minute în roaming sau minute internaționale. În plus, îți setezi cu ușurință mesageria vocală pentru numărul tău.

Serviciul Clienți

  • Ai acces rapid și permanent, 24 de ore din 24, șapte zile din șapte, la informații actualizate despre numărul tău Orange printr-un apel la 411 dacă ai abonament Orange, sau 444 dacă ai o cartelă PrePay
  • Poți folosi acest serviciu atât pe teritoriul României, cât și în roaming. În roaming, accesarea lui se face prin apel la numărul 021.203.30.30 (pentru abonamente) și 021.203.30.33 (pentru cartele PrePay).

Apelarea Serviciului Clienți din roaming se taxează ca apel internațional de roaming către România.

În plus, dacă dorești să vorbești cu unul dintre consultanții noștri, selectează opțiunea 0 (zero) și apelul tău va fi preluat în cel mai scurt timp.

Contul meu Orange

Cu aplicația pentru smartphone și tabletă Contul meu Orange, ai acces direct de pe dispozitivul tău la informații despre numărul tău.

Descarcă aplicația sau intră pe www.orange.ro/myaccount/ și vei putea să faci următoarele:

  • Vizualizezi mai simplu detaliile convorbirilor și informațiile despre consum
  • Faci reîncărcări
  • Afli bonusul de reîncărcare acumulat prin serviciul Orange Phone Credit
  • Modifici opțiuni și servicii
  • Vizualizezi mai simplu detaliile convorbirilor și informațiile despre consum
  • Afli valoarea și scadența ultimei facturi
  • Plătești online facturile pentru oricare dintre abonamentele tale și vezi când se apropie data scadentă
  • Reîncarci o cartelă Orange PrePay cu credit sau direct cu minute, SMS sau opțiuni de internet pe mobil
  • Modifici opțiuni și servicii
  • Găsești cu ușurință cel mai apropiat magazin Orange pe hartă, folosind funcția GPS a telefonului
  • Afli tot ce vrei să știi despre smartphone-ul tău în secțiunea Orange Help
  • Citești review-uri despre cele mai noi smartphone-uri

Întrebări frecvente

La Orange, ai acces la mai multe numere scurte. Citește aici care sunt numerele scurte pentru Serviciul Clienți și vezi ce informații poți obține prin apel.

Află aici mai multe detalii despre cum poți efectua modificările în contul tău Orange.

sus