![]() |
22.12.2025, 12:41 Sursa: zf.ro
Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store
Multa vreme, sampania a fost asociata cu momentele de sarbatoare, fiind de altfel rezervata celebrarii si exceptionalului. Astazi insa, bautura cu bule intra tot mai mult in cotidian si pare sa treaca printr-o schimbare de paradigma, fiind tot mai mult perceputa ca o bautura care poate fi consumata de zi cu zi.
"Perceptia s-a schimbat clar. Sampania nu mai este rezervata exclusiv marilor sarbatori, ci este tot mai des asociata cu momente de socializare, experiente gastronomice sau pur si simplu cu placerea de a te bucura de prezent. Aceasta evolutie indica o relatie mai relaxata si mai autentica a consumatorilor cu produsul", spun pentru ZF reprezentantii Moet & Chandon.
Totusi, brandul Moet & Chandon a ramas un reper al celebrarii, subliniaza acestia, insa este tot mai des ales in momentele de zi cu zi.
Acest lucru este confirmat si de dinamica anului 2025, care a fost un an plin de provocari, dar si cu oportunitati.
"Am observat o maturizare a consumatorului si un interes tot mai mare pentru experiente premium. Pentru 2026, suntem optimisti si ne asteptam la o consolidare a cresterii, cu un accent tot mai mare pe experiente, nu doar pe produs. (...) Cererea pentru Moet & Chandon a ramas constanta si chiar a crescut in anumite segmente", adauga ei.
Una dintre cele mai apreciate produse din portofoliul brandului este Moet & Chandon Imperial Brut, alaturi de Moet & Chandon Imperial Rose. Totusi, Moet & Chandon Ice, Nectar Imperial si Grand Vintage incep sa castige si ele teren in randul preferintelor cosumatorilor.
De altfel, patru dintre acestea au fost si principala "atractie" a unui eveniment organizat de Moet & Chandon la Relais & Chateaux Le Bistrot Francais din Bucuresti, care a marcat sezonul festiv printr-o cina, reunind reprezentanti ai presei si influenceri.
De-a lungul serii, Moet & Chandon Brut Imperial, Moet & Chandon Rose Imperial, Moet & Chandon Grand Vintage 2015 si Moet & Chandon Nectar Imperial au fost asociate cu un meniu gastronomic special conceput pentru a se potrivi cu cele patru tipuri de sampanii.
Chiar daca degustarea celor patru sampanii a avut loc intr-un cadru festiv, concluzia serii a fost ca "sampania este cea mai fina bautura, insa nu ar trebui sa fie deschisa o sticla de sampanie doar atunci cand este o sarbatoare, ci si in viata de zi cu zi."
Brandul Moet & Chandon este prezent in numeroase locatii premium din Romania, de la restaurante si hoteluri pana la evenimente exclusiviste. Totusi, reprezentantii Moet & Chandon considera ca mai este mult loc de dezvoltare in piata, in special prin experiente si colaborari care aduc brandul mai aproape de consumatori.
Legal disclaimer:
Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.
22.12.2025, 19:00
Retrospectiva ZF 2025. Educatie. 2025 a fost anul austeritatii pentru educatie. Am economisit in...