×

Accesează
contul existent

Eveniment

¬Sampania iese din zona festiva si intra tot mai mult in cotidian. "Sampania nu mai este rezervata...

¬Sampania iese din zona festiva si intra tot mai mult in cotidian. "Sampania nu mai este rezervata exclusiv marilor sarbatori, ci este tot mai des asociata cu momente de socializare, experiente gastronomice"

22.12.2025, 12:41 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

Multa vreme, sampania a fost asociata cu momentele de sarbatoare, fiind de altfel rezervata celebrarii si exceptionalului. Astazi insa, bautura cu bule intra tot mai mult in cotidian si pare sa treaca printr-o schimbare de paradigma, fiind tot mai mult perceputa ca o bautura care poate fi consumata de zi cu zi.

"Perceptia s-a schimbat clar. Sampania nu mai este rezervata exclusiv marilor sarbatori, ci este tot mai des asociata cu momente de socializare, experiente gastronomice sau pur si simplu cu placerea de a te bucura de prezent. Aceasta evolutie indica o relatie mai relaxata si mai autentica a consumatorilor cu produsul", spun pentru ZF reprezentantii Moet & Chandon.

Totusi, brandul Moet & Chandon a ramas un reper al celebrarii, subliniaza acestia, insa este tot mai des ales in momentele de zi cu zi.

Acest lucru este confirmat si de dinamica anului 2025, care a fost un an plin de provocari, dar si cu oportunitati.

"Am observat o maturizare a consumatorului si un interes tot mai mare pentru experiente premium. Pentru 2026, suntem optimisti si ne asteptam la o consolidare a cresterii, cu un accent tot mai mare pe experiente, nu doar pe produs. (...) Cererea pentru Moet & Chandon a ramas constanta si chiar a crescut in anumite segmente", adauga ei.

Una dintre cele mai apreciate produse din portofoliul brandului este Moet & Chandon Imperial Brut, alaturi de Moet & Chandon Imperial Rose. Totusi, Moet & Chandon Ice, Nectar Imperial si Grand Vintage incep sa castige si ele teren in randul preferintelor cosumatorilor.

De altfel, patru dintre acestea au fost si principala "atractie" a unui eveniment organizat de Moet & Chandon la Relais & Chateaux Le Bistrot Francais din Bucuresti, care a marcat sezonul festiv printr-o cina, reunind reprezentanti ai presei si influenceri.

De-a lungul serii, Moet & Chandon Brut Imperial, Moet & Chandon Rose Imperial, Moet & Chandon Grand Vintage 2015 si Moet & Chandon Nectar Imperial au fost asociate cu un meniu gastronomic special conceput pentru a se potrivi cu cele patru tipuri de sampanii.

Chiar daca degustarea celor patru sampanii a avut loc intr-un cadru festiv, concluzia serii a fost ca "sampania este cea mai fina bautura, insa nu ar trebui sa fie deschisa o sticla de sampanie doar atunci cand este o sarbatoare, ci si in viata de zi cu zi."

Brandul Moet & Chandon este prezent in numeroase locatii premium din Romania, de la restaurante si hoteluri pana la evenimente exclusiviste. Totusi, reprezentantii Moet & Chandon considera ca mai este mult loc de dezvoltare in piata, in special prin experiente si colaborari care aduc brandul mai aproape de consumatori.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.



Articole asemanatoare