×
Termeni si conditii de utilizare a serviciului My Orange Fix
prin intermediul aplicatiei mobile My Orange Fix

Pentru scopul acestor termeni si conditii de utilizare a serviciului My Orange Fix prin intermediul aplicatiei mobile My Orange Fix:

Orange Romania Communications este Orange Romania Communications S.A. furnizor de servicii de comunicatii electronice, cu sediul social in Calea Victoriei nr. 35, 010061, Sector 1, Bucuresti, Romania, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/8926/1997, cod unic de inregistare RO427320, inregistrat ca operator de date cu caracter personal in baza Notificarii nr. 292

Orange Romania Communications va fi denumita in cele ce urmeaza “Societatea”.

Termenii folositi in cadrul acestui document vor avea urmatorul inteles:

Aplicația mobilă My Orange Fix inseamna programul software preinstalat pe terminalele mobile achizitionate in reteaua Orange Romania Communications si parteneri sau descarcat de catre Client din iOS AppStore ® sau Android PlayStore ® prin intermediul careia Clientii Societatiii vor avea acces la Serviciul My Orange Fix astfel cum este definit in Termenii si Coditiile de utilizare a serviciului My Orange Fix, acceptate de catre Client la momentul inregistrarii contului personal de My Orange Fix.

Termenii si Conditiile de folosire a Serviciului My Orange Fix presupun acei termenii si conditii acceptati de catre orice utilizator al servicului la momentul inregistrarii contului pe site-ul web fix.orange.ro, sectiunea “My Orange Fix”, in scopul utilizarii Serviciului My Orange Fix sau prin inregistrarea prin aplicația mobilă folosind numarul de telefon introdus manual sau detectat automat.

Ceilalti termeni folositi cu majuscula in acest document vor avea intelesul atribut prin Termenii si Coditiile de Utilizare a Serviciului My Orange Fix.

Clientul intelege ca acesti Termeni si Conditii nu exclud, ci completeaza Termenii si Conditiile de utilizare a Serviciului My Orange Fix iar asumarea lor este obligatorie pentru a putea folosi aplicația mobilă.

1. DESCRIEREA SERVICIULUI MY ORANGE FIX ACCESAT PRIN INTERMEDIUL APLICAȚIEI MOBILE MY ORANGE FIX

Accesul în aplicația mobilă My Orange Fix se poate realizează pe baza credențialelor înregistrate anterior sau pe baza numărului de telefon, aplicația mobilă având capacitatea să recunoască numărul de telefonul din dispozitivul în care este utilizată cartelă SIM Orange Romania Communications.

În acest sens, Clientul a luat la cunoștință și confirmă că a înțeles că pentru situația în care deține mai multe numere de telefon sub același cont, fiecare număr de telefon poate fi utilizat pentru autentificarea în aplicație și va avea acces deplin la conținutul serviciului My Orange Fix și a informațiilor furnizate în cadrul acestuia, în condițiile precizate mai jos.

Totodată, pentru că pot există și situații în care unele dintre cartelele SIM achiziționate pe același cont de abonat sunt utilizate de alte persoane, iar Orange Romania Communications acordă o mare atenție confidențialității și respectării vieții private, punem la dispoziție titularului de cont posibilitatea de a nu fi de acord cu furnizarea accesului pe baza de număr de telefon la aplicația mobilă My Orange Fix. Astfel, în măsură în care Clientul nu este de acord că celelalte SIM-uri să aibă acces la aplicația mobilă My Orange Fix și la informațiile aferente contului tău, Clientul trebuie să trimită NU la 321 de pe numărul de telefon Orange Romania Communications al titularului de cont.

De asemenea, Clientul este informat că această modalitate de accesare a Serviciului comportă anumite limitări față de versiunea oferită Utilizatorilor pe website-ul fix.orange.ro, secțiunea “My Orange Fix”.

Astfel, Serviciul My Orange Fix accesat prin intermediul Aplicației mobile My Orange Fix pune la dispoziția Utilizatorilor:

  • informații privind serviciile/produsele Societății;
  • posibilitatea de a achita on-line serviciile de comunicații pe baza de abonament
  • informații despre factură
  • informații despre alte servicii ale Societății;
  • informații privind serviciile deja achiziționate de la Societate, informații care includ, dar nu se rezumă la informații despre Abonat sau vizualizarea balanței contului;
  • posibilitatea de a activă și dezactiva opțiuni și extraoptiuni pentru serviciile postplatite;
  • notificări de tip PUSH pe terminalul mobil (e.g emiterea facturilor, oferte noi ale Societății);
  • posibilitatea de a află codul PUK
2. UTILIZAREA SERVICIULUI MY ORANGE ACCESAT PRIN INTERMEDIUL APLICATIEI MOBILE MY ORANGE FIX

Serviciul My Orange Fix poate fi accesat de catre Utilizatori si prin intermediul Aplicatiei mobile in conditiile si cu limitarile descrise in acest document.

Aplicația mobilă va putea fi download-ata din iOS AppStore ®, Android PlayStore® sau va fi preinstalata pe terminalele mobile achizitionate in reteaua Orange Romania Communications si parteneri.

Accesarea Serviciului prin intermediul Aplicatiei mobile se face numai prin intermediul unei conexiuni la Internet si prin utilizarea unui terminal mobil dotat cu system de operare iOS sau Android

Folosirea Aplicatiei mobile presupune: (i) inregistrarea prealabila in vederea utilizarii serviciului My Orange Fix si acceptarea prealabila, integrala si neconditionata a Termenilor si Conditiilor de folosire a Serviciului My Orange Fix precum si (ii) acceptarea prealabila, integrala si neconditionata a prezentilor termeni si conditii.

Utilizatorul este responsabil in legatura cu pastrarea confidentialitatii Numelui de Utilizator si a Parolei de acces, fiind obligat sa notifice despre orice utilizare neautorizata si despre toate bresele de securitate (inclusiv de cele suspectate). Utilizatorul intelege si accepta ca Societatile nu au nicio responsabilitate in legatura cu eventualele daune directe si/sau indirecte cauzate Utilizatorului (i) prin orice acces neutorizat care poate sa apara ca rezultat a acestor actiuni sau (ii) prin folosirea neautorizata sau ilegala a datelor de catre o terta persoana ca urmare a neglijentei sau culpei Utilizatorului ori din alte motive.

Utilizatorul este informat cu privire la faptul ca aplicația mobilă My Orange Fix ofera posibilitatea logarii automate prin selectarea unei optiuni in acest sens. Acest lucru presupune ca Utilizatorul nu va fi nevoit sa introduca de fiecare data Numele de Utilizator sau Parola. In cazul in care utilizatorul alege aceasta optiune, acesta are cunostinta si isi asuma riscul ca informatiile sale personale (inclusiv, dar fara a se limita la datele sale personale) sa fie accesate de un tert, in cazul instrainarii, pierderii, furtului sau folosirii din orice alt motiv de catre o alta persoana a terminalului mobil.

Serviciul My Orange Fix este furnizat prin intermediul unui sistem informatic cu acces restrictionat. Orice accesare a sistemului, prin folosirea unui nume de utilizator si a unei parole (cod de acces) sau adresa de email/numar de telefon si cod, care nu au fost alocate celui care incearca sa acceseze sistemul, in considerarea identitatii sale si a calitatii de Client, sau de Utilizatorul Administrator, sau accesarea sistemului in orice alt mod, prin inlaturarea neautorizata a restrictiilor de acces, precum si utilizarea sistemului cu depasirea limitelor autorizarii constituie infractiune si se pedepseste conform legii romane. Continuarea procedurii de acces este considerata ca o intelegere neechivoca, din partea persoanei care incearca accesarea, a avertismentului de mai sus si a consecintelor nerespectarii acestuia.

Folosirea sectiunii Magazine din aplicația mobilă necesita incarcarea unor informatii din afara retelei Orange Romania Communications, motiv pentru care traficul de date inregistrat la folosirea acestei sectiuni nu este gratuit si este dedus conform planului tarifar al clientului.

3. PLATI EFECTUATE ON-LINE PRIN SERVICIUL MY ORANGE FIX

Utilizatorii au posibilitatea ca prin intermediul Serviciului My Orange Fix sa plateasca facturi aferente serviciilor de comunicatii pe baza de abonament.

Pentru a procesa platile trimitem catre terti precum Cardinal Commerce:

  • Date despre tranzactie: tipuri de display ale telefonului, date de referinta ale SDK-ului (asignate de EMVCo)
  • Date despre dispozitiv: rezolutia ecranului, sistemul de operare, fusul orar
  • Date de diagnostic: erori de procesare, initializarea SDK-ului Detaliile cu privire la plati, precum si termenii si conditiile in care acestea se efectueaza sunt se cele descrise si acceptate prin Termenii si Conditiile de folosire a Serviciului My Orange Fix asumati de catre Utilizator la momentul inregistrarii on-line.
4. ACCESUL LA SERVICIUL MY ORANGE FIX PRIN INTERMEDIUL APLICATIEI MOBILE MY ORANGE FIX

Societatea ofera Clientilor acces limitat, in interes personal si in legatura cu serviciile de comunicatii electronice oferite pe baza de abonament, prin intermediul Aplicatiei mobile My Orange Fix si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral aplicația mobilă, de a reproduce partial sau integral aplicația mobilă, de a copia, vinde/revinde sau de a exploata aplicația mobilă in orice maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor Societatiilor.

Societatea nu va fi raspunzatoare pentru urmatoarele: (1) erori generate de software, caderi de retea, alterarea si/sau de-securizarea informatiilor care tranziteaza alte sisteme decat cele ale Orange Romania Communications S.A. sau datorate caderii retelei oricarui alt tert; (2) folosirea frauduloasa a retelei de catre Abonat.

Orange Romania Communications S.A. poate decide oricand suspendarea furnizarii, modificarea sau intreruperea furnizarii Serviciului cu efect imediat si fara un anunt prealabil, in scopul efectuarii unor reparatii sau lucrari de intretinere sau in scopul imbunatatirii performantelor Serviciulu sau pentru un alt motiv, oricare ar fi acesta.

5. PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

5.1. Prezenta sectiune are ca obiect informarea dvs. cu privire la modul in care prelucram datele dvs. cu caracter personal atunci cand va creati un cont My Orange Fix pentru a fi folosit in cadrul website-ului fix.orange.ro si a aplicatiei mobile My Orange Fix. Suplimentar, in functie de interactiunile specifice cu Orange Romania Communications S.A., prevederile acestei sectiuni se vor completa in mod corespunzator informatiile prezentate pe website-ul fix.orange.ro in cadrul Sectiunii Protectia Datelor. Utilizarea contului My Orange Fix va permite accesul la o serie functionalitati pentru gestionarea serviciile contractate si pentru a va usura interactiunea dvs. cu Operatorul. De asemenea, prin intermediul My Orange Fix puteti sa va setati optiunile cu privire la primirea comunicarilor comerciale din parte Operatorului sau a partenerilor acestuia.

5.2. Datele dvs. cu caracter vor fi prelucrate de catre Orange Romania Communications S.A. care va avea calitatea de operator in sensul prevederilor Regulamentului nr. 2016/679. Astfel, Orange Romania Communications va fi denumita in prezenta sectiune „Operatorul”.

Pentru Operator este desemnat un singur Responsabil de protectia datelor care poate fi contactat la adresa: dpo@orange.com.

5.3. In general, datele dvs. cu caracter personal pe care le prelucram sunt furnizate direct de dumneavoastra. Cu titlul de exemplu, primim informatii de la dvs. cand:

  • Va creati un cont My Orange Fix, ne transmiteti: adresa de e-mail si numarul de telefon
  • Completati informatii in cadrul paginii dvs. personale (Contul meu / Personalizare Cont) din platforma My Orange Fix aveti posibilitatea sa adaugati informatii suplimentare, precum: nume si prenume, alias-uri, telefon de contact suplimentar, adrese de livrare, etc.
  • Platiti o factura: numarul de telefon, codul de client, datele aferente cardului bancar, etc.
  • Anumite informatii sunt colectate prin intermediul cookies sau alte tehnologii similare atunci cand utilizati site-urile Orange Romania Communications S.A. sau aplicația mobilă My Orange Fix. Pentru mai multe informatii va rugam sa consultati "Documentul de informare a utilizatorilor despre prezenta cookie-urilor" disponibil "aici".

De asemenea, daca ati fost de acord sa primiti oferte personalizate Operatorul poate prelucra datele de trafic si/sau de localizare, in vederea crearii unui profil de client in vederea:

  • Personalizarii ofertei de produse si/sau servicii;
  • Efectuarii de comunicari comerciale pentru produsele si/sau serviciile oferite de Operator;
  • Transmiterii de oferte personalizate pentru produsele si/sau serviciile oferite de partenerii contractuali ai Operatorului

5.4. Nu colectam si nu prelucram categorii speciale de date, asa cum sunt definite in art. 9 din Regulamentul nr. 2016/678. De asemenea, nu dorim sa colectam sau sa prelucram date ale minorilor care nu au implinit varsta de 16 ani.

5.5. In functie de situatia specifica si interactiunile cu Operatorul, datele dvs. cu caracter personal pot fi utilizate de catre Operator in urmatoarele scopuri:

(i) Pentru prestarea serviciilor Operatorului, avem nevoie de datele dvs. pentru

  • Crearea si administrarea contului My Orange Fix;
  • Gestionarea resurselor si a datelor de trafic, precum si a optiunilor (de ex. FON) aferente tipurilor de servicii contractate;
  • Achizitionarea, livrarea si instalarea produselor si/sau serviciilor puse la dispozitie in cadrul website-ului fix.orange.ro sau in cadrul aplicatiei mobile My Orange Fix;
  • Solutionarea si gestionarea sesizarilor, solicitarilor, plangerilor sau alte asemenea in legatua cu serviciile achizitionate sau alte interactiuni efectuate prin contul dvs. My Orange Fix (de ex. MyRepair);
  • Plata facturilor aferente serviciilor Operatorului;
  • Furnizarea accesului la continutul platformei Orange TV Connect. Prelucrarea datelor dvs. pentru aceste scopuri este in cele mai multe cazuri necesara pentru incheierea si executarea unui contract intre Operator si dvs. De asemenea, anumite prelucrari subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislatia aplicabila, inclusiv legislatia fiscala si contabila.

(ii) Pentru imbunatatirea experientei dvs. pe platformele online ale Operatorului

Ne dorim in permanenta sa va oferim cea mai buna experienta de utilizare a serviciilor oferite prin My Orange Fix. Astfel, cu titlu de exemplu, va putem colecta si utiliza anumite informatii in legatura cu comportamentul dvs. pe site-urile Orange Romania Communications S.A. sau in aplicația mobilă My Orange Fix sau va putem invita sa completati chestionare de satisfactie sau putem desfasura, direct sau cu ajutorul unor parteneri, studii si cercetari de piata.

Ne intemeiem aceste activitati pe interesul nostru legitim de a desfasura activitati comerciale, avand intotdeauna grija ca drepturile si libertatile dvs. fundamentale sa nu fie afectate.

(iii) Pentru a va transmite comunicari comerciale (marketing)

In masura in care v-ati dat consimtamantul, putem sa va transmitem anumite mesaje (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/web push/etc.) prin care va informam cu privire la ofertele din portofoliul Operatorului. Pentru a va pune la dispozitie informatii de interes pentru dvs. sau pentru a va face oferte personalizate, putem folosi anumite date cu privire cu privire la comportamentul dvs. de client pentru a va crea un profil.

In anumite situatii, ne putem baza activitatile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova si dezvolta activitatea comerciala. In orice situatie in care folosim informatii cu privire la dvs. pentru un interes legitim al nostru, avem grija si luam toate masurile necesare pentru ca drepturile si libertatile dvs. fundamentale sa nu fie afectate.

Oricand va puteti administra optiunile privind comunicarile comerciale si puteti reveni oricand asupra acetora in cadrul sectiunii "Administrare acorduri" aferanta contului dvs. My Orange Fix, insa din motive tehnice este posibil ca optiunea dumneavoastra sa nu fie inregistrata in sistemele Operatorului imediat.

(iv) Pentru a va permite sa participati la un concursuri

In masura in care sunteti de acord sa participati la concursuri, promotii, tombole sau alte asemenea organizate de Operator, va rugam sa aveti in vedere ca Operatorul vor putea prelucra datele dvs. cu caracter personal pentru derularea concursurilor cat si in scopurile conexe acestora, de exemplu pentru transmiterea datelor dvs. catre autoritatile fiscale in scopul declararii castigurilor obtinute.

Astfel, ne intemeiem aceste prelucrari pentru a aduce la indeplinire prevederile termenilor si conditiilor aferente concursului in scopul identificarii dvs. De asemenea, in masura in care suntem tinuti sa indeplinim anumite obligatii legale, vom prelucra datele dvs. cu caracter personal in scopurile impuse de lege, de exemplu date despre castigurile dvs. pot fi transmise catre autoritatile fiscale.

(v) Pentru apararea intereselor noastre legitime

Pot exista situatii in care vom folosi sau transmite informatii pentru a ne proteja drepturile si activitatea comerciala. Acestea pot include:

  • Masuri de protectie a platformelor online ale Operatorului fata de atacuri cibernetice;
  • Masuri de prevenire si detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informatii catre autoritatile publice competente;
  • Masuri de gestionare a diverselor altor riscuri.

Temeiul general al acestor tipuri de prelucrari este interesul nostru legitim de a ne apara activitatea comerciala, fiind inteles ca ne asiguram ca toate masurile pe care le luam garanteaza un echilibru intre interesele noastre si drepturile si libertatile dvs. fundamentale.

De asemenea, in anumite cazuri ne intemeiem prelucrarea pe dispozitii legale precum obligatia de a asigura paza bunurilor si valorilor prevazuta de legislatia aplicabila in aceasta materie.

5.6. Orange Romania Communications S.A. nu va prelucra datele cu caracter personal pentru niciun alt scop incompatibil cu scopurile prezentate in aceasta sectiune, cu exceptia cazului in care ii este solicitat sau este autorizat prin lege sa respecte cerintele legale nationale sau internationale sau dupa cum a fost astfel autorizat de dvs.

1. (i) Afiliati ai Operatorului

2. (ii) Subcontractori/parteneri ai Operatorului

3. (iii) Prestatori de servicii (de exemplu firme de curierat)

4. (iv) Autoritati publice In aceste cazuri, ne asiguram ca accesul la datele dvs. de catre tertii persoane se realizeaza in conformitate cu prevederile legale privind protectia datelor si confidentialitatea informatiilor, in baza unor contracte incheiate cu acestia.

5.7. Daca doriti sa deazactivati contul dvs. My Orange Fix, datele cu caracter personal asociate contului se vor sterge in termen de 30 de zile de la dezactivarea contului. In anumite cazuri datele dumneavoastra cu caracter personal sunt pastrate pe o perioada mai lunga de timp, de exemplu Orange Romania Communications S.A. are obligatia legala sa pastreze documentele financiar-contabile pentru o perioada de 10 ani (in masura in care acestea nu sunt prelucrate si in alte scopuri decat My Orange Fix, caz in care datele respective vor putea fi prelucrate in continuare de catre Orange Romania Communications S.A. in scopul/scopurile in care au fost colectate).

5.8. Orange Romania Communications S.A. prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal in cadrul Uniunii Europene si Spatiului Economic European. Cu toate acestea, daca va fi necesar transferul datelor dvs. cu caracter personal catre destinatari din afara Uniunii Europene/Spatiului Economic European, Operatorul se vor asigura ca datele dvs. cu caracter personal vor fi întotdeauna protejate prin angajamente contractuale și, după caz, prin alte garanții, cum ar fi clauzele contractuale standard emise de Comisia Europeană sau schemele de certificare, precum Scutul de confidențialitate pentru protecția datelor cu caracter personal transferate din interiorul UE către Statele Unite ale Americii.

5.9. In calitate de persoana vizata, aveti o serie de drepturi conferite de legislatia cu privire la protectia datelor cu caracter personal, precum:

Drepturi Ce inseamna acestea
a. Acces Puteti sa ne cereti:
  • sa confirmam daca va prelucram datele cu caracter personal;
  • sa va punem la dispozitie o copie a acestor date, prin solicitarea unei copii a dosarului personal;
  • sa va oferim alte informatii despre datele dvs. cu caracter personal, cum ar fi datele pe care le avem, la ce le folosim, cui i le dezvaluim, daca le transferam in strainatate si cum le protejam, cat timp le pastram, ce drepturi aveti, cum puteti face o plangere, de unde am obtinut datele dvs., in masura in care informatiile nu v-au fost deja furnizate in cadrul prezentului Regulament.
b. Rectificare Ne puteti cere sa rectificam datele cu caracter personal inexacte. Este posibil sa incercam sa verificam exactitatea datelor inainte de rectificarea acestora.
c. Stergerea datelor Ne puteti cere sa va stergem datele cu caracter personal, dar numai in cazul in care:
  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau
  • dati curs unui drept legal de a va opune; sau
  • acestea au fost prelucrate ilegal; sau
  • ne revine o obligatie legala in acest sens.

Nu avem obligatia de a ne conforma solicitarii dvs. de stergere a datelor dvs. cu caracter personal in cazul in care prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal este necesara:

  • pentru respectarea unei obligatii legale; sau
  • pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta

Exista anumite alte circumstante in care nu suntem obligati sa respectam solicitarea dvs. de stergere a datelor, desi acestea doua sunt cele mai probabile circumstante in care v-am putea refuza aceasta solicitare. Va rugam, inainte de exercitarea acestui drept, sa va salvati toate informatiile deoarece veti pierde toate aceste informatii, iar Orange Romania Communications S.A. va fi in imposibilitate de a vi le pune la dispozitie, dupa caz, deoarece procesul de stergere a este un proces ireversibil.

d. Restrictionarea prelucrarii datelor Ne puteti cere sa restrictionam prelucrarea datelor cu caracter personal, dar numai in cazul in care:
  • acuratetea lor este contestata (a se vedea sectiunea de rectificare), pentru a ne permite sa verificam acuratetea acestora; sau
  • prelucrarea este ilegala, dar nu doriti ca datele sa fie sterse; sau
  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar dvs aveti nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apara un drept in instanta; sau
  • v-ati exercitat dreptul de a va opune, iar verificarea daca drepturile noastre prevaleaza este in desfasurare.

Putem continua sa folosim datele dvs. cu caracter personal in urma unei solicitari de restrictionare, in cazul in care:

  • avem consimtamantul dvs.; sau
  • pentru a constata, exercita sau asigura apararea unui drept in instanta; sau
  • pentru a proteja drepturile Orange Romania Communications S.A. sau ale altei persoane fizice sau juridice.
e. Portabilitatea datelor cu caracter personal Ne puteti cere sa va furnizam datele cu caracter personal intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat, sau puteti solicita ca acesta sa fie „portat” direct catre un alt operator de date.
f. Dreptul de a se opune prelucrarii Va puteti opune in orice moment, din motive legate de situatia particulara in care va aflati, prelucrarii datelor dvs. cu caracter personal in temeiul interesului nostru legitim, in cazul in care considerati ca drepturile si libertatile dvs. fundamentale prevaleaza fata de acest interes. De asemenea, va puteti opune oricand prelucrarii datelor dvs. in scop de marketing direct (inclusiv crearea de profiluri), fara a invoca vreun motiv, caz in care vom inceta in cel mai scurt timp posibil aceasta prelucrare.
g. Luarea de decizii automate Puteti cere sa nu faceti obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, dar numai atunci cand decizia respectiva:
  • produce efecte juridice cu privire la dvs.; sau
  • va afecteaza in alt mod similar si intr-o masura semnificativa.

Acest drept nu se aplica in cazul in care decizia la care s-a ajuns in urma luarii automate a deciziilor:

  • ne este necesara pentru a incheia sau a derula un contract cu dvs.;
  • este autorizata prin lege si exista garantii adecvate pentru drepturile si libertatile dvs.; sau
  • se bazeaza pe consimtamantul dvs. explicit.
h. Dreptul de a se opune comunicarilor nesolicitate Orange Romania Communications nu va trimite comunicari nesolicitate decat daca v-ati exprimat consimtamantul in prealabil.
i. Dreptul de a depune o plangere In masura in care considerati necesar, aveti dreptul sa depuneti o plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

Pentru exercitarea drepturilor prevazute la literele a)-h) de mai sus, puteti inainta o cerere scrisa, datata si semnata la adresa Orange Romania Communications S.A. sau prin completarea unui formular online la adresa https://fix.orange.ro/formular-protectia-datelor/. 6.11. In masura in care nu doriti sa ne furnizati datele dvs. cu caracter personal in scopul crearii unui cont My Orange Fix, nu veti suferi nicio limitare a serviciilor furnizate de Orange Romania Communications S.A.. Insa, bineinteles, nu veti mai beneficia de functionalitatile aferente contului My Orange Fix prezentate conform acestor TC.

Astfel, chiar si fara un cont My Orange Fix veti putea achizitiona produse si servicii de pe site-ul Operatorului, veti putea interoga pe alte cai consumul resurselor dvs. sau veti putea sa va abonati la newsletter/ buletine informative ale Operatorului, etc.

6. PRETURI

Preturile afisate in aplicația mobilă My Orange Fix includ TVA in cazul serviciilor postplatite.

7. RASPUNDEREA

Clientii vor raspunde pentru orice daune, directe sau indirecte, aduse Societatii cu intentie sau din culpa (neglijenta sau imprudenta) utilizatorului sau persoanelor pentru care acesta raspunde, inclusiv Administratorul Utilizator, sau ca urmare a folosirii frauduloase a Serviciului.

Clientul a fost informat si accepta faptul ca Societatea nu poate fi facuta raspunzatoare, in niciun caz, pentru daunele, directe sau indirecte, cauzate Utilizatorului de nefunctionarea sau functionarea necorespunzatoare a Serviciului My Orange Fix.

8. INCETAREA ACESTOR TERMENI SI CONDITII

Oricare dintre parti are dreptul de a denunta prezentii termeni privind Serviciul My Orange Fix. Denuntarea privind Serviciul My Orange Fix furnizat prin intermediul Aplicatiei mobile My Orange Fix de catre Utilizator nu atrage dupa sine incetarea relatiei contractuale cu Societatea pentru celelalte servicii.

Incetarea din orice motiv a termenilor si conditiilor de folosire a serviciului My Orange Fix va atrage dupa sine incetarea prezentilor Termeni si Conditii.

9. FORTA MAJORA. CAZUL FORTUIT

Forta majora si cazul fortuit inlatura raspunderea civila a partii care o invoca. Forta majora va fi considerata fiind un eveniment imprevizibil si insurmontabil pentru una dintre parti si aparut dupa activarea Serviciului. Un astfel de eveniment poate fi, de exemplu: razboi, actiuni umane violente, exproprierea, intreruperea alimentarii cu energie, conflict de munca, incendiu, furtuna sau alte fenomene extraordinare. Cazul fortuit este un eveniment care nu poate fi prevazut si nici impiedicat de catre cel care ar fi fost chemat sa raspunda daca evenimentul nu s-ar fi produs.

10. MODIFICARI

Clientul a fost informat si accepta faptul ca Societatea isi rezerva dreptul de a modifica oricand, in mod unilateral prezentii termini si conditii de utilizare a Aplicatiei mobile My Orange Fix. Utilizarea in continuare a Serviciului reprezinta acceptarea tuturor modificarilor aduse.

Societatea vor informa Utilizatorii despre modificarile aduse TCU prin punerea la dispozitiilor a TCU actualizate pe site-ul fix.orange.ro, pe care Utlizatorii se obliga sa ii consulte periodic pe durata folosirii Serviciului. Clientul a fost informat si accepta faptul ca in cazul in care modificarile il afecteaza in mod negativ acesta are posibilitatea de a dezactiva contul de utilizator in orice moment.

11. DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALA

Intregul continut al Aplicatiei mobile My Orange Fix – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, scripturi, programe si alte date – sunt proprietatea Orange Romania Communications si a furnizorilor sai si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul Orange Romania Communications S.A. a oricaror elemente enumerate mai sus se sanctioneaza conform legislatiei in vigoare.

12. LITIGII

Orice litigiu in legatura cu utilizarea acestui Serviciu va fi rezolvat in conformitate cu Termenii si Conditiile de folosire a Serviciului My Orange Fix.

13. DIVERSE

Orice reclamatie cu privire la functionarea Aplicatiei mobile My Orange Fix va fi adresata la numarul de telefon 300 apel gratuit din reteua Orange Romania Communications S.A.

Prin acceptarea acestor termeni si conditii, Clientul declara ca are varsta legala pentru a incheia si executa prezentul contract, ca a citit, a inteles in totalitate si este de acord cu termenii si conditiile de utilizare a Serviciului si Aplicatiei mobile My Orange Fix.

sus