×

Cum confirm efectuarea unei plăţi?

Dacă ești client Orange Romania Communciations află aici cum poți să confirmi efectuarea unei plăți.

Dacă ești client Orange, poți să confirmi efectuarea unei plăți din contul tău My Orange online, secţiunea Sumar - Plătește factura, așa cum se vede în imaginea de mai jos. Dacă plata a fost efectuată din contul tău online, prin Orange Money sau la oricare magazin Orange, confirmarea plății nu mai este necesară, întrucât plata se înregistrează imediat în cont.

  
Alte modalități:

  • fie prin apel la *100# , ramura 1 - Cronos, facturi și plăți, subramura 5 - Confirmare plată; trebuie să selectezi banca la care ai plătit, data plății, suma şi numărul chitanței sau al ordinului de plată
  • transmite-ne dovada de plată scanată sau fotografiată la adresa de e-mail plati@orange.ro; te rugăm să ne scrii şi codul de abonat sau numărul de telefon
  • sau apelează gratuit Serviciul Clienti, la numărul scurt 300, ramura 2 - Cronos, facturi li reîncărcare PrePay, apoi apasă tasta 3 dacă ai achitat factura și dorești să confirmi plata
Îşi recomandăm să confirmi plata facturii Orange în cazul în care au trecut mai mult de 14 zile de la emiterea facturii, pentru a evita suspendarea abonamentului şi pierderea punctelor Thank You aferente facturii respective.


 


 
Ți-a fost de ajutor informația?
245 din 429 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne