Cum confirm efectuarea unei plăţi

În cazul în care abonamentul tău a fost suspendat pentru neplată, ai posibilitatea să confirmi plata prin una dintre următoarele modalități:

  • fie din Contul tău online, secţiunea facturi şi plăţi / facturile tale 
  • fie prin apel *100# (serviciul Selfcare), ramura 2 Factura şi plăti, subramura 2 Confirmare plată; trebuie să selectezi banca la care ai plătit, data plății, suma şi numărul chitanței sau al ordinului de plată
  • transmite-ne dovada de plată scanată sau fotografiată la adresa de e-mail plati@orange.ro; te rugăm să ne scrii şi codul de abonat sau numărul de telefon
  • sau apelează gratuit Serviciul Clienti, la numărul scurt 300
Îşi recomandăm să confirmi plata facturii Orange în cazul în care au trecut mai mult de 14 zile de la emiterea facturii, pentru a evita suspendarea abonamentului şi pierderea punctelor Thank You aferente facturii respective.


 


 
Ți-a fost de ajutor informația de mai sus?
Nu ai găsit ce căutai?
Caută în FAQ
Contactează-ne

sus