×

Cum confirm efectuarea unei plăţi?

Dacă ești client Orange Romania Communications află aici cum poți să confirmi efectuarea unei plăți.

Dacă ești client Orange, poți să confirmi efectuarea unei plăți online, din contul tău My Orange, secţiunea Sumar - Plătește factura, așa cum se vede în imaginea de mai jos. 

Dacă plata a fost efectuată din contul tău online, prin Orange Money sau la oricare magazin Orange, confirmarea plății nu mai este necesară, întrucât plata se înregistrează imediat în cont.

Confirmarea de plată este necesară doar dacă ai achitat prin urmatoarele modalități de plată:

  • Virament bancar
  • Internet/mobile banking
  • Bancomat
  • Trezorerie

Poți înregistra o confirmare de plată astfel:

  • online, din contul tău My Orange, secţiunea Sumar - Plătește factura, așa cum se vede în imaginea de mai jos
  • apel la *100# , ramura 1 - Cronos, facturi și plăți, subramura 5 - Confirmare plată; trebuie să selectezi banca la care ai plătit, data plății, suma şi numărul chitanței sau al ordinului de plată
  • apelează gratuit Serviciul Clienti, la numărul scurt 300, ramura 2 - Cronos, facturi si reîncărcare PrePay, apoi apasă tasta 3 dacă ai achitat factura și dorești să confirmi plata

 

  



 


 
Ți-a fost de ajutor informația?
304 din 517 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne