Cum confirm efectuarea unei plăţi

 Poți să confirmi efectuarea unei plăți din contul tău My Orange online, secţiunea Consum și facturi - Facturi   

Alte modalități:

  • fie prin apel la *100# , ramura 1 - Cronos, facturi și plăți, subramura 5 - Confirmare plată; trebuie să selectezi banca la care ai plătit, data plății, suma şi numărul chitanței sau al ordinului de plată
  • transmite-ne dovada de plată scanată sau fotografiată la adresa de e-mail plati@orange.ro; te rugăm să ne scrii şi codul de abonat sau numărul de telefon
  • sau apelează gratuit Serviciul Clienti, la numărul scurt 300, ramura 2 - Cronos, facturi li reîncărcare PrePay, apoi apasă tasta 3 dacă ai achitat factura și dorești să confirmi plata
Îşi recomandăm să confirmi plata facturii Orange în cazul în care au trecut mai mult de 14 zile de la emiterea facturii, pentru a evita suspendarea abonamentului şi pierderea punctelor Thank You aferente facturii respective.


 


 
Ți-a fost de ajutor informația?
124 din 232 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Părerea ta este importantă pentru noi, lasă-ne feedbackul tău

Feedback

sus