×

Cum portez online un număr de telefon în rețeaua Orange?

Dacă ai un abonament pe persoană fizică sau o cartela prePay și vrei să îți portezi numărul de telefon în rețeaua Orange (pe abonament persoană fizică) , fără achiziție de telefon poți face acest lucru online, din magazinul online Orange.

Iată pașii pe care trebuie să îi urmezi:

  1. Intră în meniul principal și selectează Magazin online 
  2. Selectează apoi opțiunea Abonamente și apoi Abonament nou fără telefon – Portez un număr 

Pentru a iniția procesul de portare este necesar să ai un cont online care să fie asociat numărului de telefon pe care vrei să îl portezi. Dacă nu ai deja un cont, îl poți crea simplu și rapid apasând pe butonul Autentifică-te din dreptul abonamentului pe care ți-l dorești și apoi alege opțiunea Înregistrează-te din colțul dreapta sus 

  1. După crearea contului, vei fi direcționat în coșul de cumpărături unde vei avea de completat câteva informații absolut necesare pentru inițierea procesului de portare:
  • Numărul de telefon pe care vrei să îl portezi (este important ca acest număr să fie asociat contului creat în pasul anterior)
  • Tipul de client – poți porta un număr de abonament sau o cartelă PrePay
  • Codul de abonat sau seria cartelei SIM Prepay, în funcție de ce ai selectat la pasul anterior

Este important să știi că pentru procesul de portare nu poți avea o altă tranzacție/comandă în coșul de cumpărături.

  1. Apasă butonul Salvează.
  • După salvarea datelor completate vei primi un SMS cu un cod PIN format din 6 cifre pe care va trebui să îl introduci în fereasta care se va afișa pe ecran 
  • Dacă ai introdus codul PIN greșit de 5 ori, procesul de portare se anulează și timp de 24 de ore nu îl vei mai putea relua
  1. După introducerea codului PIN va fi nevoie să scanezi cartea ta de identitate. Urmează pașii indicați pe ecran pentru a finaliza scanarea.
  2. După finalizarea scanării, vei fi redirecționat în coșul de cumpărături în secțiunea Livrare, unde vei putea verifica dacă datele scanate și informațiile de portare sunt corecte. Tot aici va fi nevoie să încarci ultima factură emisă de la operatorul curent - dacă portezi un număr de abonament, iar dacă portezi o cartelă PrePay - o imagine lizibilă cu seria cartelei SIM PrePay.
  3. Dacă nu vrei ca adresa de facturare să fie aceeași cu adresa de livrare, debifează opțiunea și apoi completează adresa unde vrei să ți se livreze noul SIM.
  4. Apasă apoi pe butonul Finalizează comanda.

În acest moment, datele tale sunt în proces de verificare și în scurt timp vei primi un email în care vor fi anexate actele de activare și un act adițional în care se detaliază portarea.

  1. După livrarea noului SIM, se va activa numărul temporar și vei primi un email/SMS cu un link către comanda de portare, unde vei putea alege două intervale de timp în care dorești să se efectueze portarea.

Este important să știi că până la finalizarea portării, ambele cartele SIM – cea veche, de la operatorul donor și cea nouă, corespunzătoare numărului temporar vor fi active.

Dacă alegi să folosești numărul temporar, în momentul finalizării portării, acesta se va închide și vei continua să primești apeluri pe același SIM, dar pe numărul pe care l-ai portat. Dacă însă alegi să folosești numărul tău, în momentul finalizării portării, acesta va rămâne fără semnal și va fi necesar să introduci SIM-ul pe care l-ai primit de la Orange pentru a te putea bucura de noul tău abonament.

  1. După completarea acestor date, vei primi tot prin email o notificare care va conține cererea de portare completată.

În cazul în care, timp de 3 zile nu completezi intervalele în care să se efectueze portarea, cererea de portare se va anula, iar în Comenzile mele vei vedea doar opțiunea de a păstra numărul temporar.

Dacă alegi păstrarea numărului, acesta va rămâne activ și îl vei putea folosi în continuare cu abonamentul ales.

În cazul în care nu confirmi opțiunea de păstrare a numărului temporar, în termen de 30 de zile acesta va fi închis și vei fi notificat de acest lucru prin email.

Dacă dorești portarea numărului tău împreună cu o achiziție de telefon, te aşteptăm în oricare dintre magazinele noastre. Toate informațiile necesare în legătură cu documentele de care ai nevoie pentru acest proces pot fi consultate aici.

Ți-a fost de ajutor informația?
78 din 94 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne