×

Cum pot să re-inițiez procesul de activare a unui Samsung Galaxy Watch 4 sau 5 pe un telefon non-Samsung cu sistem de operare Android, dacă am introdus un număr de telefon greșit și am validat deja parola primită prin SMS?

Dacă ai un telefon dual-SIM și ai introdus numărul greșit de telefon și ai validat codul primit prin SMS, în pagina cu oferta, în colțul din dreapta-sus a ecranului găsești butonul “Deconectare”. Apasă-l și vei ajunge în pagina de autentificare My Orange. Urmează din nou instrucțiunile, iar în pasul 2 vei putea introduce numărul corect de telefon, cel pentru care dorești activarea.
Ți-a fost de ajutor informația?
0 din 0 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne