×

Accesează
contul existent

Cum pot să solicit inchiderea abonamentului meu Orange (Orange Romania Communications)?

Dacă abonamentul tău se află în afara perioadei minime contractuale, poți solicita închiderea lui alegând una dintre modalitățile prezentate în secțiunea Contact: Djingo, Serviciul Clienti 300, E-mail, o vizită în Orange shop. De asemenea, este important să știi că pentru situațiile de deces al titularului abonamentului, este necesar să ne trimiți și o copie a certificatului de deces (fie o copie scanată, fie o imagine), pe care să o atașezi la mesajul tău.

Colegii noștri vor verifica solicitarea ta și te vor contacta.

Odată formalizată și confirmată solicitarea de reziliere, serviciile vor fi reziliate după 30 de zile de la data solicitarii tale. Ulterior deconectării serviciilor de televiziune & internet va trebui să returnezi echipamentele avute în custodie. Mai multe detalii despre returnare gasești aici

Ți-a fost de ajutor informația?
243 din 313 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne