Serviciul Clienți

Dacă ai nevoie de informații la zi despre produsele și serviciile Orange, apelează numerele de mai jos, în funcție de serviciul folosit. Alege mai întâi limba de comunicare (apasă tasta 1 pentru limba română sau 2 pentru limba engleză), apoi urmează restul instrucțiunilor.

Dacă vrei să vorbești cu un consultant, apasă pe tasta 0 când ți se oferă posibilitatea de a fi transferat către un operator, iar unul dintre colegii noștri va prelua apelul tău în cel mai scurt timp posibil.

 

Serviciul Clienți
abonamente persoane fizice

  • acces gratuit la operator, zilnic între orele 08:00-21:00
  • 021.203.30.30 sau 0374.44.30.30  (apel cu tarif normal), disponibil zilnic, între orele 08:00-21:00

Serviciul Clienți
abonamente persoane juridice

  • acces gratuit la operator, zilnic între orele 08:00-21:00 
  • 021.203.77.77 sau 0374.44.77.77  (apel cu tarif normal), disponibil zilnic, între orele 08:00-21:00

Serviciul Clienți
abonamente persoane fizice și juridice

  • acces direct la operator, disponibil 24 ore din 24, 7 zile din 7
  • tarif: 0.15 euro/minut, TVA inclus; primele 40 secunde sunt gratuite

Serviciul Clienți
PrePay

  • disponibil în perioada activă a contului
  • acces gratuit la operator zilnic, între orele 08:00-21:00, pentru primele două apeluri în 30 zile calendaristice; începând cu al treilea apel, tarif 0,55 euro credit/apel
  • în intervalul 21:00-8:00, transferul la operator este taxat cu 0,55 euro credit/apel 
  • 021.203.30.33 sau 0374.44.30.33 apel cu tarif normal,disponibil 24 ore din 24, 7 zile din 7

Serviciul Clienți
în limba maghiară pentru PrePay și abonamente

  • acces gratuit la operator de luni până vineri, între orele 08:00-20:00 și sâmbăta, între orele 08:00-16:00
  • 0744.940.474 (apel cu tarif normal)

Orange Expert
informații despre internet pe mobil, laptop sau tabletă, asistență pentru telefoane

  • acces gratuit la operator zilnic, între orele 08:00-21:00, pentru abonații Orange
  • acces gratuit la operator zilnic, între orele 08:00-21:00, pentru primele două apeluri în 30 de zile calendaristice; începând cu al treilea apel, tarif 0,55 euro credit/apel
  • 021.203.30.31 sau 0374.44.30.31  (apel cu tarif normal)

Serviciul Clienți
situații de pierdere sau furt telefon

  • acces gratuit  la operator, disponibil 24 ore din 24, 7 zile din 7 sau
  • 0744.940.440, 021.203.30.35 sau 0374.44.30.35, apelabile din orice rețea națională (tarif normal)

Serviciul asistență pentru magazinul online Orange

  • acces gratuit la operator în fiecare zi, între orele 08:00-21:00
  • acces gratuit la operator zilnic, între orele 08:00-21:00, pentru primele două apeluri în 30 de zile calendaristice; începând cu al treilea apel, tarif 0,55 euro credit/apel
  • asistență dedicată exclusiv comenzilor de pe www.orange.ro/magazin-online
  • 0374.442.202 (apel cu tarif normal)

Serviciul Clienți
Orange TV

  • acces gratuit la operator zilnic, între orele 07:00-24:00
  • 0374.443.499 (apel cu tarif normal)

Serviciul Clienți
pentru persoane
cu deficiente de auz

  • acces gratuit la operator în fiecare zi, între orele 08:00-20:00
  • asistență prin SMS dedicată exclusiv clientilor cu deficiente de auz
  • nu poate fi accesat in Roaming

Numerele scurte pot fi apelate doar de pe mobilul tău Orange.

În roaming, apelarea Serviciului Clienți se taxează ca apel internațional de roaming către România.

Verifică

sus