Serviciul Clienți

Dacă ai nevoie de informații la zi despre produsele și serviciile Orange, apelează numerele de mai jos, în funcție de serviciul folosit. Alege mai întâi limba de comunicare (apasă tasta 1 pentru limba română sau 2 pentru limba engleză), apoi urmează restul instrucțiunilor.

Dacă vrei să vorbești cu un consultant, apasă pe tasta 0 când ți se oferă posibilitatea de a fi transferat către un operator, iar unul dintre colegii noștri va prelua apelul tău în cel mai scurt timp posibil.

 

Serviciul Clienți

Acces la operator zilnic între orele 08:00 – 21:00 (apel gratuit din reţeaua Orange şi la numărul 0374.30.03.00 (apel cu tarif normal)

Programul de lucru este:

  • zilnic între 07:00 - 24:00, pentru informaţii sau sesizări privind serviciile Orange TV şi Orange Home TV
  • zilnic între  08:00-21:00, pentru alte informaţii sau sesizări privind serviciile Orange

Serviciul Suport Clienţi

  • acces direct la operator, disponibil 24 ore din 24, 7 zile din 7
  • Tarif naţional: 0.15 euro/minut, TVA inclus; primele 40 secunde sunt gratuite

Serviciul Clienți
în limba maghiară pentru PrePay și abonamente

  • acces gratuit la operator de luni până vineri, între orele 08:00-20:00 și sâmbăta, între orele 08:00-16:00. 0744.940.474 (apel cu tarif normal)

Serviciul Clienți
pentru persoane
cu deficiente de auz

  • acces gratuit la operator în fiecare zi, între orele 08:00-20:00
  • asistență prin SMS dedicată exclusiv clientilor cu deficiente de auz
  • nu poate fi accesat in Roaming

Numerele scurte pot fi apelate doar de pe mobilul tău Orange.

În roaming, Serviciul Clienţi poate fi contactat la numărul +40 374 300 300, taxat ca apel internaţional către România.

Verifică

sus