My Orange

Contul meu a devenit My Orange.

Vezi detalii

Construim impreuna versiunea noua a Contului meu

Platforma Contul Meu are acum un nou nume dar si un nou design, unitar atat pentru web cat si pentru aplicatia nativa, noi functionaliati si un meniu simplificat.

2017

Sugestiile clienților pentru o versiune nouă

  • Acelasi meniu pentru toti clientii: utilizatori de abonament (persoana fizica sau juridica), dar si utilizatori de cartela PrePay.
  • Mai putine sectiuni in meniu: 7 in loc de 12.
  • Introducerea sectiunii “Urgente” pentru actiuni precum: deblocarea cartelei SIM, blocarea numarului in caz de furt, decodarea telefonului etc.
  • Interfata mai prietenoasa si mai moderna

Nov 2017

Înscriere în programul de testare

  • I-am invitat pe clienti sa se inscrie in programul de testare a platformei in varianta Beta

Ian 2018

Testarea beta a primelor 2 secțiuni

  • Testarea platformei in varianta Beta a inceput pentru cei 22.000 de clienti inscrisi, acestia au avut acces la versiunea web si la versiunea Android a aplicatiei native

Febr 2018

Noua platformă My Orange este disponibila pentru toți clienții Orange .

Am inceput transfomarea platformei cu sectiunile “Sumarul meu” si “Consum si Facturi”. Acum poti vedea cele mai utile informatii despre consum intr-un nou design. In plus, am implementat o serie de functionalitati noi

  • Informatiile despre telefonul tau si accesoriile recomandate sunt acum in sectiunea “Sumarul meu”
  • Poti trimite factura pe orice adresa de email
  • Poti vizualiza centralizat consumul si ai posibilitatea de a-l exporta intr-un document separat
  • Poti plati ratele Orange online

Septembrie 2018

Inscriere pentru testarea sectiunii de reincarcare

  • Vom lansa un modul de inscriere la testare si pentru noua sectiune, urmand aceiasi pasi: inscriere, testare si lansare pentru toti clientii Orange.

Înscrie-te să testezi următoarea secțiune My Orange: reîncărcare PrePay.

Lasă-ne adresa de email asociată contului tău Orange pentru a primi o invitație la testare, atunci când va începe. Dacă vrei să testezi aplicația mobilă lasă-ne de o adresă Gmail.

Părerea ta e importantă pentru noi

Intră în My Orange, testează și spune-ne părerea folosind formularul

Lasă-ne feedback

clienți au testat

ne-au oferit sugestii și feedback

%

încântați de noua versiune

%

consideră primele secțiuni mai intuitive

Functionalitatile noi apreciate de catre clienti:
  • “Detaliile despre contract sunt mult mai usor de vizualizat ( cand pot achizitiona un nou telefon la pret redus si reinnoi contractul, data expirarii contractului) iar datele de la Cronos sunt afisate mai clar.”
  • “Graficul de facturi este o idee minunata, comparatia este mult mai usoara”
  • “Meniul aplicatiei native pentru Android este mai structurat si mai organizat. Uniformizarea interfetei cu cea de desktop aduce un plus de valoare aplicatiei.”

New: Utilizatorii ne-au semnalat ca nu primesc recomandari in sectiunea “Telefonul meu”

Imi place noua platforma, este mai aerisita, placut la navigat. La ultima sectiune, telefonul tau si produse compatibile nu a aparut nimic. Eventual, daca nu e trecut niciun telefon, sa scrie"nu ai selectat niciun telefon, te rugam alege din lista de mai jos". In rest totul e foarte simplu de utilizat.

Orange : Aceasta sectiune se afiseaza acum pentru toti utilizatorii care au un telefon cumparat de la Orange, indiferent de vechimea acestuia. In caz ca telefonul nu este cumparat de la Orange, nu se vor afisa recomandari.

New: Am primit sugestii privind posibilitatea filtrarii detaliilor de convorbiri

Imi place noua interfata, e mai frumoasa asa simplista, cu un design mai modern. La detalii convorbiri inca nu functioneaza sortarea pe coloane dupa Numar, Durata apel, etc. De asemenea, ar fi util sa filtrezi dupa anumite valori din coloana, Tip resursa, Numar apelat, etc. Imi place cum este prezentata in sectiunea Sumar si vechimea in retea.

Orange : Filtrarea si sortarea detaliilor de convorbiri vor fi disponibile intr-o versiune viitoare.

New: Utilizatorii ne-au semnalat ca nu le este foarte clar cum sunt ordonate numerele in selectorul de numere atunci cand pe un cont sunt administrate mai multe coduri de abonat

Avand acces la mai multe numere de pe diferite coduri de abonat, ordinea numerelor pare aleatorie, numerele nu par grupate pe coduri de abonat.

Orange : Toate numerele sunt grupate in functie de codul de abonat iar acestea, la randul lor, sunt odronate alfabetic.

New: Utilizatorii ne-au sugerat sa avem o interfata mai prietenoasa si in pagina de logare

Noul design faciliteaza mult mai mult utilizarea contului Orange si este mai atractiv. Pana acum unele functii nu merg si ne redirectioneaza pe fosta versiune (reincarcare, servicii, urgente etc.) Trebuie sa mai lucrati putin la noua versiune si la pagina de logare la inceput. Pagina de log-in sa fie mai atractiva si mai smart. Dar este super pana acum, continuati!

Orange : Pagina de login a trecut si ea printr-un refresh, in prezent utilizatorii pot accesa contul online dintr-o pagina cu design si functionalitati mai prietenoase.

Graficul de facturi a fost foarte apreciat iar unii clienți au sugerat extinderea lui pe o perioadă mai mare 12/ 24 luni ( sugestie de la 10 clienți) .

Ușor de accesat, însă consider util un grafic evoluție cu valoarea facturilor pe ultimele x luni (6/12 /nr de luni disponibile din contract). Mi-ar fi plăcut să am și perioadă de 12 luni și opțiunea de a alege un interval personalizat chiar și începând cu prima zi de când am devenit client.

Orange : investigăm posibilitatea implementării

Clienții ne-au semnalat că tabelul în care sunt afișate ratele nu este tocmai ușor de înțeles

Noul design este mai bun decat cel vechi;acceseze mai usor meniul si informatiile sunt mai clare.Totusi la secțiunea rate,apar greseli in sensul ca de la iunie 2017 sare la noiembrie 2018.E bine ca poti descărca desfasuratorul ,dar ar trebui să apară mai clar .Nu -mi place ca se tot repeta luna când ai început ratele;ar trebui să apară la început perioada ratelor(ex.:iunie 2017-octombrie 2018) si apoi situația plăților pe fiecare lună.

Orange : vom modifica tabelul pentru a putea fi mai ușor interpretat

Utilizatorii care au testat ne-au semnalat o problemă referitoare la modul de afișare al informațiilor suplimentare din zonă "Orange Thank You"

Când duci mouse-ul pe icon-ul de info de la punctele thank you apare un pop-up cu foarte multe rânduri care clipește continuu.

Orange : am facut un update/ am rezolvat :)

My Orange

Ai toate informațiile într-un singur loc - vezi cum poți accesa My Orange si ce beneficii ai aici.
Aplicația mobilă vine și ea cu o înfățișare nouă și va putea fi folosită, în paralel cu cea de browser.

Descarcă din Google Play Descarcă din App Store

sus