Dacă ai un abonament activat înainte de 2 aprilie 2017, vei putea folosi resursele naţionale incluse în abonamentul tău şi în roaming, în Spaţiul Economic European (SEE), format din statele membre UE, Norvegia, Islanda și Liechtenstein.
Activarea sau dezactivarea serviciului roaming se poate face:
Aceste două modalități pot fi folosite chiar și atunci când te afli deja în roaming, dacă ai acces la o rețea wireless.
Alte modalități:
1. cu acces roaming SEE
Dacă ai un abonament din oferta curentă, activat începând cu 3 aprilie 2017, vei putea folosi resursele naţionale incluse în abonamentul tău şi în roaming, în Spaţiul Economic European (SEE).
În cazul în care ai dezactivat serviciul roaming, îl poţi reactiva oricând prin una dintre modalităţile prezentate mai jos:
Aceste două modalități pot fi folosite chiar și atunci când te afli deja în roaming, dacă ai acces la o rețea wireless.
Alte modalități:
2. cu acces național
Dacă ai un abonament doar cu acces naţional, poți oricând să îl modifici, alegând din ofertă curentă un pachet cu acces roaming în SEE și respectând termenii contractuali. Află aici cum trebuie să procedezi.
Mai multe informaţii despre:
► prin apel gratuit la *100# - ramura Roaming, internațional și mesagerie vocală, subramura 2 - roaming
► din contul tău My Orange, prin dezactivarea serviciului roaming în SEE și apoi reactivarea lui pentru toate țările
► prin apel la Serviciul Clienți 300
Condițiile de acces la serviciul roaming în restul lumii sunt:
În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.
Întreabă comunitatea Contactează-ne