×

Cum activez sau dezactivez serviciul Roaming pentru abonamente?

Există două tipuri de roaming: pentru Spațiul Economic European (SEE) și pentru restul lumii. În funcție de țara/țările în care călătorești, va trebui să îl alegi pe cel potrivit. Dacă vei călători în țări aflate în zone tarifare diferite, de exemplu Franța și Turcia, va trebui să te asiguri că ai active ambele tipuri de roaming.

1. Roaming în Spațiul Economic European (SEE)

2. Roaming pentru restul lumii

Activarea serviciului Roaming se face astfel (în funcție de ce abonament ai în acel moment):

1. Roaming în Spațiul Economic European (SEE):

  • Dacă ai un abonament din oferta curentă, cu acces la roaming SEE, nu este nevoie să faci nimic, deoarece Serviciul Roaming SEE este deja activ, automat, și vei putea folosi resursele naţionale incluse în abonamentul tău şi în roaming, în Spaţiul Economic European (SEE).  
  • Dacă ai un abonament doar cu acces naţional și ai nevoie de serviciul Roaming SEE, este necesar să îți modifici abonamentul, alegând din oferta curentă un pachet cu acces Roaming în SEE și respectând termenii contractuali – odată activat noul abonament, vei primi acces automat la acest serviciu în SEE. Află aici cum trebuie să procedezi. 

2. Dacă dorești să ai acces la Roaming în toate țările:

► Dacă ai un abonament doar cu acces naţional, este necesar să îl modifici întâi, alegând din oferta curentă un alt pachet, cu acces Roaming în SEE, urmând pașii menționați la punctul anterior și apoi, odată activat noul abonament, urmează pașii de mai jos

► Dacă ai un abonament cu acces la roaming în SEE, poți solicita oricând accesul la Roaming în toate țările prin una dintre aceste modalităţi:

  • din contul tău My Orange, secțiunea Roaming și internațional şi alege activarea serviciului Roamning toate țările pentru numărul de telefon pe care îl doreşti *
  • fie din aplicația My Orange (Android si iOS), secțiunea Altele > Servicii > Roaming și Internațional*
  • cu Chatbot Djingo
  • prin apel gratuit *100# apoi selectezi ramura Roaming și internațional > Roaming > Activează/dezactivează roaming
  • prin apel la Serviciul Clienți. Accesul la un operator este disponibil de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00 (apel gratuit pentru clienții abonați din reţeaua Orange) şi la numărul 0374300300 (apel cu tarif normal)
  • în orice Orange Shop

*Activarea din contul tău My Orange / din aplicația My Orange sau *100# se poate face chiar și atunci când te afli deja în roaming, dacă ai acces la o rețea wireless. 

Alte informații utile

  • Poți verifica ce tip de abonament ai fie din contul tău My Orange – secțiunea Sumar – Abonamentul meu, fie din aplicația My Orange secțiunea Altele – Abonamente și opțiuni
  • În cazul în care ai serviciul Roaming activat și te afli într-o zonă de graniță, îți recomandăm să selectezi manual rețeaua Orange, pentru a evita înregistrarea telefonului într-o rețea din țara vecină, din cauza fluctuațiilor de semnal. În plus, poți dezactiva oricând manual serviciul roaming prin apel la 300 sau la *100#, ramura Roaming și intenațional. În acest caz, nu vei mai putea consuma resursele naționale pentru apeluri și trafic în roaming.

Dezactivarea serviciului Roaming se face astfel:

  • Roaming în Spațiul Economic European (SEE):

​- serviciul se dezactivează automat, dacă faci o schimbare de abonament și alegi un pachet care nu are roaming SEE inclus

- poți alege să dezactivezi serviciul roaming în SEE din contul tău My Orange sau *100#, ramura Roaming și internațional

  • Roaming în toate țările - serviciul se dezactivează la cererea ta, prin oricare din urmatoarele modalități:
    • din contul tău My Orange, secțiunea Roaming și internațional şi alege dezactivarea serviciului Roaming toate țările pentru numărul de telefon pe care îl doreşti
    • din aplicația Contul meu (Android si iOS), secțiunea Altele > Servicii > Roaming și Internațional
    • cu Chatbot Djingo
    • prin apel gratuit *100# apoi selectezi ramura Roaming și internațional > Roaming > Activează/dezactivează roaming
    • prin apel Serviciul Clienți
    • în orice Orange Shop

 

Ți-a fost de ajutor informația?
2434 din 2947 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne