×

Cum mă loghez în aplicația mobilă My Orange Fix?

Deschide aplicația "My Orange Fix" de pe telefon.
Când deschizi aplicația, ea va încerca să te logheze în cont, automat. 
 
Pentru logarea cu număr de telefon, vei avea nevoie de o cartela SIM Orange introdusă în telefon, iar conexiunea Wi-Fi să fie oprită.
1. Alege opțiunea "Cu numărul de telefon mobil Orange" și introdu numărul tău de telefon, în format obsinuit, fară codul țarii (+40)
2. Apasă pe butonul "Trimite-mi codul", Vei primi, prin SMS pe numărul menționat, un cod din 4 cifre
3. Intrudu codul primit prin SMS pentru validare și apasă butonul "Continuă"
Pentru logarea cu e-mail și parolă:
1. Selectează opțiunea "Cu adresa de e-mail și parola contului tău My Orange Fix"
2. Introdu adresa de e-mail și parola contului existent și apasă pe butonul "Continuă"
Ți-a fost de ajutor informația?
2 din 5 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne