×

Cum mă loghez în aplicația My Orange dacă am și servicii Orange și servicii Orange Romania Communications?

  • Dacă ai servicii Orange și Orange Romania Communications, iar contul are aceleași date de autentificare (adresă de e-mail și parolă) atât pentru My Orange, cât și My Orange Fix, vei fi notificat în aplicație și vei putea alege cu ce cont să continui.
  • Dacă ai servicii Orange, introdu datele contului tău My Orange (adresa de email, numărul de telefon sau username) și parola contului
  • Dacă ai servicii Orange Romania Communications, te poți autentifica cu datele contului tău My Orange Fix (află mai mutle detalii apăsând butonul de Info)

Deocamdată vei avea conturi separate, unul pentru Orange Romania Communications (cont My Orange Fix) și unul pentru Orange (cont My Orange), pentru a administra serviciile de la fiecare companie în parte. Lucrăm la unificarea celor două conturi și te vom ține la curent cu noutățile.

Pentru a trece de la un cont la celălalt în aplicația My Orange, trebuie să te deconectezi și să te conectezi din nou cu celălalt cont.

 

Uremărește și tutorialul de mai jos pentru mai multe detalii:

 

 

Ți-a fost de ajutor informația?
12 din 15 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne