Cum pot să suspend un număr de telefon în caz de pierdere/furt

Poţi suspenda temporar un număr de telefon (abonament sau cartela PrePay) în cazul în care telefonul tău a fost furat sau ai pierdut cartela SIM: 

  • fie din Contul tău online, secţiunea servicii  - restricţionare şi redirecţionare apeluri şi alege opțiunea restricționare apeluri
  • fie la serviciul SelfCare la numărul *100# de pe orice alt număr de telefon Orange, ramura servicii şi setări automate, apoi ramura  PUK şi blocare şi blocare număr; în această secţiune trebuie să introduci numărul de telefon pentru care vrei să faci suspendarea şi parola Orange definită pentru numărul respectiv (formată din cele 6 cifre care fac parte din seria cărţii de identitate a titularului abonamentului, in cazul abonamentelor incheiate pe persoană fizică.
  • fie prin apel gratuit numărul scurt 300 de la un alt telefon mobil Orange sau 0374300300 (tarif normal)

După suspendarea numărului tău de telefon pe motiv de furt sau pierdere a cartelei SIM:

  • nu se vor mai putea efectua apeluri de voce ţi iniţia sesiuni de date sau transmite mesaje scrise
  • se vor putea primi în continuare apeluri şi mesaje scrise.

Pentru abonamente, acestă întrerupere temporară a serviciilor Orange nu implică rezilierea contractului de abonament. Factura ta Orange se va emite în continuare şi va conţine contravaloarea abonamentului şi opţiunilor active şi a eventualelor costuri suplimentare înregistrate până la momentul suspendarii.

Ți-a fost de ajutor informația de mai sus?
( 23 voturi )
Nu ai găsit ce căutai?
Caută în FAQ
Contactează-ne

sus