Verifică cum poți apela sau primi apeluri când ești în roaming
- Abonamentele cu acces la roaming în SEE au activat accesul la serviciul roaming în Spațiul Economic European.
- Pentru a beneficia de roaming și în restul lumii, înainte de a pleca din țară, activează serviciul Roaming pentru perioada dorită. În funcție de consumul și vechimea ta în rețea, e posibil să ți se solicite o plată în avans.
- Poți folosi serviciul Roaming numai în aria de acoperire a operatorului GSM partener din țara în care te afli, în funcție de calitatea tehnică a rețelei respective, în conformitate cu Termeni & Condiții generale pentru utilizarea abonamentelor Orange
- În cazul în care ai serviciul Roaming activat și te afli într-o zonă de graniță, îți recomandăm să selectezi manual rețeaua Orange pentru a evita înregistrarea lui într-o rețea din țara vecină, din cauza fluctuațiilor de semnal. Alternativ poți solicita dezactivarea serviciului Roaming prin apel la *100#, ramura Roaming și internațional, până la următoarea călătorie în străinătate. Atunci când te vei înregistra în una din rețelele operatorilor în țările vecine României, vei primi un mesaj care te anunță că nu mai ești în acoperirea Orange România.
-
Dacă te afli într-o zonă în care te poți înregistra în una din rețelelele unui operator de roaming maritim, poți dezactiva servicul Roaming din telefon, pentru a evita costurile suplimentare nedorite. Totodată, la bordul avioanelor este posibil să te conectezi la o rețea a unui operator de roaming non-terestru. Dacă nu vrei să folosești serviciile acelui operator de roaming non-terestru, poți să dezactivezi serviciile mobile din meniul telefonului, comutându-l pe Mod Avion.
-
Verifică cum poți apela sau primi apeluri când ești în roaming
- Convorbirile și traficul de internet efectuate în roaming sunt facturate de Orange pe baza datelor primite de la operatorul în a cărui rețea a fost înregistrat telefonul tău. Intervalul de trimitere a acestor date poate varia în funcție de operator. Astfel, e posibil ca informația primită de la Cronos în roaming și imediat după întoarcerea în țară, precum și factura emisă în această perioadă, să conțină o listă incompletă a convorbirilor efectuate în roaming.
- De pe abonamentul tău Orange, ai acces la următoarele servicii cât timp te afli în roaming:
► Serviciul Clienți
► *100# Self Care în rețelele care permit tehnologia USSD
► Cronos - pentru a afla care sunt costurile suplimentare înregistrate în roaming trimite un mesaj scris, fără text, la 415 (tariful aplicat este cel de mesaj scris expediat din roaming) sau apelează gratuit *115#, în rețelele care permit tehnologia USSD
► Mesageria Vocală