- Abonamentele cu acces la roaming în SEE au activat accesul la serviciul roaming în Spațiul Economic European.
- Pentru a beneficia de roaming și în restul lumii, înainte de a pleca din țară, activează serviciul Roaming pentru perioada dorită. În funcție de consumul și vechimea ta în rețea, e posibil să ți se solicite o plată în avans.
- Poți folosi serviciul Roaming numai în aria de acoperire a operatorului GSM partener din țara în care te afli, în funcție de calitatea tehnică a rețelei respective.
- În cazul în care ai serviciul Roaming activat și te afli într-o zonă de graniță, îți recomandăm să selectezi manual rețeaua Orange pentru a evita înregistrarea lui într-o rețea din țara vecină, din cauza fluctuațiilor de semnal.
- Verifică cum poți apela sau primi apeluri când ești în roaming
- Convorbirile și traficul de internet efectuate în roaming sunt facturate de Orange pe baza datelor primite de la operatorul în a cărui rețea a fost înregistrat telefonul tău. Intervalul de trimitere a acestor date poate varia în funcție de operator. Astfel, e posibil ca informația primită de la Cronos în roaming și imediat după întoarcerea în țară, precum și factura emisă în această perioadă, să conțină o listă incompletă a convorbirilor efectuate în roaming.
- De pe abonamentul tău Orange, ai acces la următoarele servicii cât timp te afli în roaming:
► Serviciul Clienți
► *100# Self Care în rețelele care permit tehnologia USSD
► Cronos - pentru a afla care sunt costurile suplimentare înregistrate în roaming trimite un mesaj scris, fără text, la 415 (tariful aplicat este cel de mesaj scris expediat din roaming) sau apelează gratuit *115#, în rețelele care permit tehnologia USSD
► Mesageria Vocală