Informații generale despre serviciul Roaming pentru abonamente

  • Abonamentele cu acces la roaming în SEE au activat accesul la serviciul roaming în Spațiul Economic European.
  • Pentru a beneficia de roaming și în restul lumii, înainte de a pleca din țară, activează serviciul Roaming pentru perioada dorită. În funcție de consumul și vechimea ta în rețea, e posibil să ți se solicite o plată în avans.
  • Poți folosi serviciul Roaming numai în aria de acoperire a operatorului GSM partener din țara în care te afli, în funcție de calitatea tehnică a rețelei respective.
  • În cazul în care ai serviciul Roaming activat și te afli într-o zonă de graniță, îți recomandăm să selectezi manual rețeaua Orange pentru a evita înregistrarea lui într-o rețea din țara vecină, din cauza fluctuațiilor de semnal.
  • Verifică cum poți apela sau primi apeluri când ești în roaming
  • Convorbirile și traficul de internet efectuate în roaming sunt facturate de Orange pe baza datelor primite de la operatorul în a cărui rețea a fost înregistrat telefonul tău. Intervalul de trimitere a acestor date poate varia în funcție de operator. Astfel, e posibil ca informația primită de la Cronos în roaming și imediat după întoarcerea în țară, precum și factura emisă în această perioadă, să conțină o listă incompletă a convorbirilor efectuate în roaming.
  • De pe abonamentul tău Orange, ai acces la următoarele servicii cât timp te afli în roaming:

                ► Serviciul Clienți
                ► *100# Self Care în rețelele care permit tehnologia USSD
                ► Cronos - pentru a afla care sunt costurile suplimentare înregistrate în roaming trimite un mesaj scris, fără text, la 415 (tariful aplicat este cel de mesaj scris expediat din roaming) sau apelează gratuit *115#, în rețelele care permit tehnologia USSD
                ► Mesageria Vocală

Ți-a fost de ajutor informația de mai sus? 2 din 3 de persoane au considerat că acest articol a fost util
Nu ai găsit ce căutai?
Caută în FAQ
Contactează-ne