Alb Negru

capacitate

16 GB 32 GB 64 GB
  rating 4,6 din 5
din 25 review-uri

Radu despre Apple iPhone 5 16GB alb

Primul punct forte al acestui smartphone este designul de ultima generatie - usor, subtire, elegant, materialele de constructie sunt premium, metal si sticla, iar finisarile sunt perfecte. Al doilea lucru pozitiv este ecranul. Cei 4 inci se vad superb, culorile sunt vii si naturale iar unghiurile de vizualizare sunt foarte bune. Un alt lucru de mentionat la aceasta categorie este sistemul de operare. Chiar daca acesta nu a suferit modificari majore in ultimii doi ani, experienta de utilizare este ireprosabila. Aplicatii se gasesc pentru aproape orice si chiar daca multe dintre ele sunt platite, acestea ofera utilitatea dorita. Sunetul este clar in casca la apel, este suficient de tare iar difuzoarele sunt un upgrade notabil fata de iPhone 4 si 4S. De asemenea Apple a introdus un nou model de casti, EarPods care aduc o imbunatatire notabila fata de generatia anterioara. Conexiunile de date au viteze ultra-rapide fie ca este vorba de wireless, 3G sau (speram cat mai repede) 4G. Per total telefonul aduce destule functii noi pentru a fi demn de anul 2012-2013 si se bate fara probleme cu modelele care adopta sistemul de operare Android.

Aici trebuie mentionat pretul de achizitie. Fie ca este la abonament sau fara contract, pretul "trage" in jos. Cu toate acestea milioane de modele s-au vandut de la lansarea acestuia si pana acum. Al doilea lucru de mentionat este sistemul de operare care plictiseste anumiti utilizatori. Desi pare ca ma contrazic deoarece am discutat despre acesta si la punctele pro, aici vreau sa mentionez fapul ca swipe-ul de la stanga la dreapta si invers printre iconitele cu aplicatii a ajuns sa ii faca indiferenti pe multi. Daca in iOS 7 Apple va introduce mai multe widget-uri si va regandi sistemul de notificari multi vor fi foarte multumiti. Voi mentiona aici si Siri care pentru moment nu este de utilitate in Romania.