Beneficii

Cum poți plăti factura Orange?

Mai multe variante de plată

Acum îți rămâne mai mult timp la dispoziție pentru lucrurile importante pentru tine. Ai mai multe variante prin care poți plăti factura Orange, din care să o alegi pe cea potrivită pentru tine, și astfel economisești timp.

Iată unde și cum poți plăti factura Orange:

Întrebări frecvente

Trebuie să achiți factura până la data menționată în rubrica „Ultima zi de plată", respectiv în 14 zile de la emiterea ei.

Dacă ai depășit ultima zi de plată, abonamentul poate fi suspendat și se vor percepe penalități de întârziere. Reconectarea se va face automat, când plata se înregistrează în contul Orange sau dacă anunți plata la Serviciul Clienți. Taxa de reconectare este de 3,10 euro (TVA inclus) pentru fiecare număr de telefon reconectat.

Dacă factura este neachitată în a 25-a zi de la data emiterii, serviciul poate fi desființat. În acest caz, datele personale vor fi introduse într-o bază de date ce va putea fi utilizată de Orange în relațiile comerciale cu ceilalți operatori de telefonie mobilă sau fixă, precum și în orice baze de date referitoare la debitori.

Orange România nu percepe tarife diferite în funcție de modalitatea de plată. Efectuarea plății prin virament bancar ar putea implica plata de comisioane specifice care vor fi întotdeauna în sarcina Clientului.

Iată cum ne poți contacta, dacă ai nevoie de informații suplimentare despre factura ta și modalitățile de plată:

Numere utile Orange
411
apel gratuit
Serviciul Clienți
*100#
Self Care
0744.411.411,
021.203.30.30

apeluri taxabile
555
Mesagerie Vocală
401
serviciul Suport Clienți
apeluri taxabile
408
Orange Expert
415
Cronos
200
Alege

De asemenea, ne poți trimite un e-mail pe adresa serviciul.clienti@orange.ro

sus