Beneficii

Cum poți plăti factura Orange?

Mai multe variante de plată

Acum îți rămâne mai mult timp la dispoziție pentru lucrurile importante pentru tine. Ai mai multe variante prin care poți plăti factura Orange, din care să o alegi pe cea potrivită pentru tine, și astfel economisești timp.

Iată unde și cum poți plăti factura Orange:

Întrebări frecvente

Trebuie să achiți factura până la data menționată în rubrica „Ultima zi de plată", respectiv în 14 zile de la emiterea ei.

Timpul estimat de procesare a plăților este:

  • pe loc – dacă plățile sunt făcute în numerar sau cu cardul în orice magazin Orange (vei primi un SMS de confirmare) sau dacă achiți factura de servicii din contul tău online Orange (vei primi un e-mail de confirmare)
  • până la 1-3 zile lucrătoare – pentru plățile efectuate prin bancă
  • până la maxim 7 zile lucrătoare – dacă plătești prin Trezorerie, aparate Zebra Payment sau la alți comercianți

Dacă ai depășit ultima zi de plată, abonamentul poate fi suspendat și se vor percepe penalități de întârziere. Reconectarea se va face automat, când plata se înregistrează în contul Orange sau dacă anunți plata la Serviciul Clienți. Taxa de reconectare este de 2,98 euro (TVA inclus) care se aplică pentru întreg codul de abonat ( taxa nu se aplică pentru contractul/contractele cu o vechime în rețea mai mare de doi ani și pentru conturile care conțin doar abonamente TV ) .

Dacă factura este neachitată în a 25-a zi de la data emiterii, serviciul poate fi desființat. În acest caz, datele personale vor fi introduse într-o bază de date ce va putea fi utilizată de Orange în relațiile comerciale cu ceilalți operatori de telefonie mobilă sau fixă, precum și în orice baze de date referitoare la debitori.

Orange România nu percepe tarife diferite în funcție de modalitatea de plată. Efectuarea plății prin virament bancar ar putea implica plata de comisioane specifice care vor fi întotdeauna în sarcina Clientului.

Iată cum ne poți contacta, dacă ai nevoie de informații suplimentare despre factura ta și modalitățile de plată:

Numere utile Orange
300
apel gratuit
Serviciul Clienți
*100#
Self Care
0374.300.300,
021.203.30.30

apeluri taxabile
555
Mesagerie Vocală
401
serviciul Suport Clienți
apeluri taxabile
415
Cronos

De asemenea, ne poți trimite un e-mail pe adresa serviciul.clienti@orange.ro

sus