Aurora Blue Black Breathing Crystal

capacitate

128 GB 256 GB
  rating 4,82 din 5
din 45 review-uri

Adrian despre Huawei P0 Pro 128GB Dual SIM Black

Camerele excelente. Telefonul poate fi comparat cu un aparat foto, in materie de performante. Patru senzori, mulți megapixeli, tehnologie Leica, stabilizare optică. Pentru utilizatorii obișnuiți, astfel de detalii sunt irelevante. Contează imaginea și, la acest capitol, telefonul chinezesc este cu adevărat foarte performant. Doar parcurgând aceste specificații, te întrebi ce-a fost în mintea chinezilor să includa atâta tehnologie. Din momentul în care începi să fotografiezi, îți dai seama. Rezultatele sunt spectaculoase. Imagini clare, cu unghi larg, atunci când fotografiezi, de exemplu, la o conferință, detalii excelente când captezi imagini de aproape. Indiferent ce ai fotografia, imaginile sunt ireproșabile, inclusiv cele de noapte. Unul dintre secrete este că Huawei a înlocuit senzorul clasic RGB (Red Green Blue) cu unul RYYB (Red Yellow Yellow Blue), iar rezultatele se văd, atât pe zi, unde telefonul captează mai multe detalii, cât și pe timp de noapte. Pentru cunoscători, se poate ajunge și la un ISO de 400.000, similar cu cele mai puternice camere profesionale. Și selfie-urile ies ireproșabil, grație senzorului de 32 megapixeli f/2. Unul dintre secrete este faptul că Huawei P30 Pro are un senzor de tip Time of Flight (ToF), dedicat pentru defocalizarea imaginilor. Acesta măsoară adâncimea de câmp, pentru determinarea distanței dintre subiect și fundal. Acesta este motivul pentru care fotografiile de tip portret ies atât de bine, cu un bokeh mai bun. Un cuvânt de spus îl are, bineînțeles, inteligența artificială, care calculează cele mai bune setări și îți oferă, astfel, rezultate pe măsură. Fotografiile de tip macro, de exemplu, realizate cu camera ultrawide a lui Huawei P30 Pro, surprind detalii demne de un mirrorless. Timpul de expunere este calculat bine, atât în lumină slabă, cât şi în soare puternic, focalizarea este precisă, iar zoom-ul, care poate ajunge chiar și la 50X, este peste ce oferă concurența. Inclusiv pe partea de video, telefonul performează excelent, dovadă clipul video filmat de noi la o conferință de business, unde condițiile de luminozitate nu erau dintre cele mai bune. Se vede stabilizarea optică, iar sunetul este unul optim, având în vedere condițiile. Huawei P30 Pro este, de departe, cel mai bun telefon chinezesc. Se mișcă rapid, face poze excelente, filmează foarte curat. Pentru cine își dorește un telefon care să înlocuiască camera foto în vacanțe și călătorii, este o variantă optimă. Pentru cine își dorește mai mult decât o cameră foto de buzunar, sunt câteva semne de întrebare. Nu în privința hardware-ului. Este unul excelent, Android-ul se mișcă rapid, bateria ține o zi. Însă să nu uităm că vine 5G-ul și atunci te întrebi. Mai merită să cumperi un telefon 4G când, din vară, apar primele terminale 5G? Depinde cât vrei să folosește telefonul. 5G-ul va ajunge în România, în cel mai optimist termen, în a doua parte a anului viitor. Dacă vrei un telefon bun, să-l folosești acum, mizează pe Huawei P30 Pro. Vezi toate modelele disponibile si alege-l pe cel care ti se potrivește cel mai bine.

Pe P30 Pro avem un display uriaș, de 6,47 inchi, însă care este doar un Full HD, însă acest lucru nu se simte decât poate atunci când te uiți la filme pe Netflix și ai vrea o rezoluție mai bună, la serialele 4K. Noch-ul cu camera de selfie este unul mai discret decât la Galaxy S10, un fapt pozitiv, iar atunci când te uiți la filme, imaginea nu este afectată. Nici în materie de sunet nu stă prea bine față de concurență. Tehnologia de transmitere a sunetului prin ecran funcționează doar în apeluri pentru că, pe partea de video, atunci când vrei să te uiți la un film și ești obișnuit cu telefoanele cu două difuzoare, vei avea o senzație ciudată să auzi sunetul doar din difuzorul din partea de jos. Pe de altă parte, nu este un 5G, iar dacă îți cumperi acum un P30 Pro, la anul, când vor fi lansate serviciile 5G în România, asta în cel mai optimist scenariu, s-ar putea să îl schimbi cu un altul compatibil. Senzorul de amprentă este în ecran, ca la Galaxy S10, se mișcă rapid însă pare mai mult un artificiu de marketing. Dincolo de specificațiile tehnice, telefonul pare fragil atunci când îl ții în mână și ar fi bine să îi pui o husă, pentru că riști ca ecranul curbat pe margini și mai ales spatele, cu camerele proeminente, să le spargi foarte ușor. În esență, Huawei P30 Pro este un telefon Android ireproșabil, bun pentru fotografii și video și mai puțin bun pentru vizionarea filmelor pe Netflix sau HBO Go.