Huawei P9 Dark Grey

Dark Grey Silver
  rating 4,63 din 5
din 105 review-uri

Marius despre Huawei P9 Dark Grey

Huawei P9 pastreaza linia de design impusa de catre modelul precedent, P8, insa vine cu o serie de detalii finisate diferit. Telefonul este mai rotunjit pe laterale si pe spate, iar ecranul este acoperit cu sticla 2.5D. Este fabricat din materiale premium, avand o finisare fara cusur. Carcasa din aluminiu este completata de sticla Gorilla Glass 4, oferind astfel una dintre cele mai placute senzatii in utilizare de pe piata. Este un telefon practic si elegant in acelasi timp, fiind destul de usor de utilizat chiar si cu o singura mana. Operarea butonului de Pornire este intuitiva, insa cele de Volum sunt destul de greu accesibile in timpul convorbirilor. Din punctul de vedere al dimensiunilor, P9 este comod in utilizare avand 145 mm inaltime, 70.9 mm latime si doar 7 mm grosime, in timp ce greutatea atinge valoarea de 144 de grame. Pe partea frontala a dispozitivului regasim inscriptia Huawei si ecranul de 5.2 inch, deasupra caruia este situat difuzorul utilizat in timpul convorbirilor, senzorii de proximitate si de lumina ambientala, LED-ul de notificare si camera frontala de 8MP. Tastele de navigare apar pe ecran, nefiind necesare unele fizice sau capacitive, astfel ca acestea se pot personaliza din meniul telefonului. Calitatea in-call este foarte buna, avand unul dintre cele mai bine setate microfoane de pe piata si un mod Voce Tare al difuzorului. In partea de sus a device-ului este pozitionat un microfon pentru compensarea zgomotului de fundal. Pe laterala dreapta a flagship-ului sunt situate tastele de volum si cel de Power, in timp ce pe laterala stanga regasim slotul cartelei nanoSIM si a cartelei de memorie microSD/al celui de al doilea SIM. In partea de jos a device-ului port-ul de incarcare USB Type-C, jack-ul pentru casti de 3.5 mm, microfonul principal si difuzorul utilizat pentru continut media. Pe spatele dispozitivului sunt pozitionate camerele principale de 12MP, dar si blit-ul LED alaturi de laser-ul utilizat pentru autofocus. Sub camera regasim senzorul de amprenta si cateva inscriptii despre model, alaturi de inscrisul Huawei. Difuzorul modelului P9, desi amplasat intr-o pozitie oarecum nefericita, este indeajuns de puternic pentru notificari sau continut media. Modelul este produs in sase nuante de culoare: Ceramic White, Haze Gold, Rose Gold, Prestige Gold, Titanium Grey si Mystic Silver, insa in Romania sunt disponibile doar ultimele doua variante momentan. Procesorul flagship-ului Huawei este unul produs intern, denumit HiSilicon Kirin 955, un procesor Octa-Core tactat la 2.5, respectiv 1.8 GHz. Procesorul grafic este un Mali-T880 MP4, iar memoria RAM este 3GB, in timp ce memoria interna doar fi de 32GB, cu posibilitatea extinderii cu ajutorul unui card de memorie de pana la 128GB. Din punctul de vedere al conectivitatii device-ul dispune de dual SIM, 4G LTE Cat.6, Bluetooth 4.2 LE, Wi-Fi de clasa b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, DLNA, GPS si GLONASS. Device-ul este unul dintre cele mai rapide modele de pe piata, iar aceasta caracteristica va fi valabila pentru multe luni de la achizitie.

Principalele probleme ale modelului Huawei P9 sunt lipsa versiunii de 64GB+4GB RAM de pe piata din Romania, lipsa incarcarii rapide a bateriei, dar si faptul ca modelul aluneca relativ usor din mana datorita carcasei metalice. Un alt minus ar fi pozitionarea butoanelor de volum, care in timpul unei convorbiri, sunt relativ greu de actionat.

Get the Flash Player to see this player.