LG Optimus 3D

LG Optimus 3D

rating 4,25 din 5
din 8 review-uri

Lucian despre LG Optimus 3D

Exceptand acest 3D, nu stiu daca telefonul exceleaza in orice altceva, doar viteza cu care se misca pe net. Totul este la un nivel mediu spre minim.

In primul rand pretul, este exagerat la acest telefon, raportat la configuratia sa. Deci la partea hardware,beneficiaza de cel mai slab procesor dual core, Tegra, memoria RAM este total insuficienta, cu toate ca au spus cei de la LG de o anume tehnologie dual core(am pus 100 aplicatii pe telefon si nu stiu daca mai pot pune ceva peste,deja am lag-uri peste lag-uri), bateria este total gresita, nu exista nici o sansa sa prinzi la o utilizare minima o zi intreaga,iar despre ecran asteptam totusi altceva la banii astia. La partea de software este un dezastru total, este inadmisibil ca un telefon ce este lansat dupa lansarea oficiala a sistemului Android 2.3 sa ruleze si la ora actuala Android 2.2. Si nici nu sunt sperante ca va primi(daca va primi) Android 2.3 in curand.Totusi,sa recunosc, la nivel european s-a lansat o versiune ce are inclus un convertor 3D pentru jocuri care am vazut ca functioneaza pe variantele de Angry Birds. In concluzie,din punctul meu de vedere, acesta nu este decat un gadget de nivel mediu care ar mai putea creste macar prin saltul la urmatoarea treapta a sistemului de operare si nu stiu daca acest pret este justificat,momentan, doar prin aceasta tehnologie 3D destul de deficitara.Divizia software a celor de la LG ar trebui schimbata total.