Black Blue Gold Purple

capacitate

256 GB 64 GB
  rating 4,86 din 5
din 37 review-uri

Victoria despre Samsung Galaxy S9 Midnight Black

Ce mi-a plăcut la Galaxy S9 Plus: - Cel mai mult am fost impresionată de Camera foto. Posibilitatea de a schimba manual, dar și în modul automat, diafragma de la f1.4 la f2.5 este un mare plus pentru smartphone-uri. Vei face poze reușite și în lumina directă a soarelui, dar și seara când luminozitatea este scăzută. Deși aveam cameră foto duală și pe Note8, camera foto de pe S9 Plus face poze mai bune în lumină slabă și cu un fundal mai blurat la poze de tip portret sau macro. La ambele modele camera foto are stabilizare optică a imaginii, pe modelul Galaxy S9+ chiar este stabilizare optică dublă a imaginii - pentru fiecare obiectiv. - Super Slow Motion - funcția mea preferată de la Galaxy S9 Plus. Mai toate smartphone-urile pot filma slow motion la 120 de cadre pe secundă. Samsung Galaxy S9 poate filma Super Slow Motion la 960 de cadre pe secundă. Nu poți selecta tu momentul filmării Super slow, telefonul pornește automat filmarea cînd detectează mișcare - ăsta ar fi singurul minus. Ai nevoie și de o lumină naturală destul de bună, neoanele sunt de evitat. - Emoji AR. Este o funcție distractivă pe care trebuie să o testezi, dar entuziasmul o să dispară după 20-30 de minute. Partea bună e că te poți distra cu toți amicii tăi, le poți crea avatare personalizate și puteți crea video-uri amuzante împreună. este mai mult o aplicație fun, nu una utilă sau pe care să o folosești zilnic. - Traducere în timp real. Deși Bixby Vision oferea opțiunea de a traduce textul de pe o imagine foarte rapid, acum poți traduce imaginile direct din camera foto fără să faci o poză. Opțiunea nu este una nouă, sunt ceva aplicații pe Play Store care fac chiar acest lucru, dar acum este integrată nativ în camera foto. Pentru a folosi aplicația ai nevoie de cont de Samsung și conexiune la internet. - Difuzoarele stereo surrond Dolby Atmos. Deși nu ascult muzică direct la telefon, mereu folosesc căști audio, video-urile scurte, serialele, clip-urile filmate de mine se aud mult mai bine pentru că acum noile modele de la Samsung folosesc și difuzorul dedicat apelurilor pentru a reda muzica/sunetul. Per total, sunetul se aude mai tare, mai clar, bass-ul este mai puternic și crează și senzația unui sunet surround. - Android 8. De curând și Galaxy S8 a început să primească update la Android 8. Diferențele între Android 7 și Android 8 nu sunt foarte mari. Sunt câteva îmbunătățiri la sistemul de notificări, mici opțiuni noi pentru a ușura viața utilizatorului, dar nu ceva spectaculos sau revoluționar. Principalul avantaj al sistemului de operare Android 8 ar trebui să fie mărirea duratei de viață a bateriei.

Ce nu mi-a plăcut la Galaxy S9 Plus: - Așezarea senzorului de amprentă. În continuare este dificil de ajuns la el pe modelul Galaxy S9 Plus, la Galaxy S9 nu am observat probleme. - Modelul pe negru atrage amprentele ca un magnet. Vă recomand să vă luați telefonul pe o ală culoare: argintiu, mov sau albastru.