×

Companii

Romanii pun mai multi bani in cosul de economii decat in cel de cumparaturi. Carrefour Romania:...

Romanii pun mai multi bani in cosul de economii decat in cel de cumparaturi. Carrefour Romania: Anticipam ca vanzarile cu ocazia sarbatorilor pascale nu se vor ridica la nivelul celor din anii anteriori, precautia fiind principalul motiv

26.04.2024, 10:00 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.

Romanii aloca un buget mai mic pentru cheltuielile de Paste, iar inflatia si fluctuatiile preturilor din ultimul an sunt principalele motive, considera reprezentantii Carrefour Romania, al treilea cel mai mare retailer alimentar din Romania dupa cifra de afaceri. ZF a solicitat informatii cu privire la vanzarile de sarbatorile pascale de la Kaufland, Lidl, Carrefour, Profi si Penny, iar Carrefour este singurul care a dat curs. "Desi suntem obisnuiti sa vedem o schimbare de comportament in perioada sarbatorilor fata de restul anului, anticipam ca vanzarile cu ocazia sarbatorilor pascale nu se vor ridica la nivelul celor din anii anteriori, precautia fiind principalul motiv care ii va determina pe clienti sa-si calculeze cat mai eficient si echilibrat bugetul disponibil pentru masa de Paste. Cat priveste vanzarile pentru carnea de miel, unul dintre cele mai cautate alimente in aceasta perioada, suntem pregatiti de o posibila scadere a vanzarilor in volum", au raspuns pentru ZF reprezentantii Carrefour Romania. Vanzarile companiei au totalizat 2,9 miliarde de euro in 2023, cu 7% mai mult decat in anul anterior. Spre deosebire de anul trecut, carnea de miel a avut o crestere a pretului de achizitie de aproximativ 10%, adauga ei. De asemenea, observa ca romanii isi indreapta tot mai mult atentia catre preparatele traditionale specifice acestei sarbatori, semn ca pregatirile sunt in desfasurare, iar carnea de miel este printre cele mai cautate categorii de produse, fiind folosita in multe preparate, dar nu cred ca va mai fi cumparata in aceleasi cantitati ca in 2023.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare