×

Cum folosesc "My Repair" (deranjamente) în aplicația "My Orange Fix"?

1. Deschide aplicația "My Orange Fix" și loghează-te cu adresa de email (username-ul) și parola contului tău My Orange Fix
2. Din secțiunea "Sumar profil" alege opțiunea "Mai multe" din meniu
3. Apasă pe opțiunea "Asistență"
4. Apasă pe opțiunea "Deranjamente și info"
5. Alege articolul "Deranjamente"
6. Apasă pe opțiunea "Deranjamente"
7. Alege serviciul la care intamplini o problemă
8. Apasă pe butonul "Continuă". Sistemul va încercă să depisteze automat problema întâmpinată.
9. Dacă figurează "Tehnic funcțional" dar problema persistă, mergi mai departe cu pașii următori:
10. Verifică setările așa cum este indicat și apoi apasă butonul "Setări efectuate"
11. Dacă trebuie să configurezi placa de rețea și ai nevoie de un ghid, apasă pe butonul "Tutorial configurare"
12. Urmează instrucțiunile din tutorial și apoi apasă butonul "Ok, am făcut setările".
 
În acest moment, problema ar trebui să fie rezolvată. Exista însă și situații în care este nevoie de intervenția unui specialist tehnic. Pentru astfel de situații, ai opțiunea de a deschide un tichet privind problema întâmpinată și vom trimite un specialist.
1. Alege serviciul pentru care deschizi tichetul
2. Scrie numărul tău de telefon și apasă butonul "Continuă"
3. Alege ziua și ora la care poți primi un reprezentant și apoi apasă butonul "Continuă".
Ți-a fost de ajutor informația?
5 din 12 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne