×

Există funcționalități pe care le aveam în aplicația mobilă My Orange Fix care nu mai sunt disponibile în noua aplicație?

 

În aplicația mobilă My Orange vei regăsi aceleași funcționalități cu care ești deja obișnuit. Cu câteva excepții:

  1. Logarea automată. Dacă utilizai această metodă de autentificare în aplicație (prin identificarea automată a numărului de telefon mobil), această funcționalitate nu va mai fi disponibilă. Vei putea utiliza exclusiv numele de utilizator și parola contului My Orange Fix.
  2. Serviciile de rețea (serviciile roaming, internațonal, identitatea apelantului etc.) și codul PUK deocamdată sunt disponibile în contul My Orange Fix Web – secțiunea Voce mobilă - Servicii, sau Servicii My Orange Fix – Cod PUK pentru PUK.
  3. Depersonalizarea contului My Orange Fix, pentru moment, se poate face doar din My Orange Fix Web, logându-te cu aceleași credențiale și accesând secțiunea Setări cont cont – Administrare cont.
Ți-a fost de ajutor informația?
0 din 0 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne