Reîncărcare directă

Reîncarci SIM-ul tău PrePay cu credit de comunicare sau direct cu minute, SMS-uri și internet la viteze 4G+.

În plus, în funcție de valoarea reîncărcată, prelungești perioada activă și pe cea de grație a contului tău Orange PrePay.


reincarca aici

Alege suma cu care vrei să reîncarci contul tău PrePay:

Euro credit Perioada activă (zile) Perioada de grație (zile)
1 15 -
2 15 -
3 15 -
4 30 180
5 - 6 30 300
7 - 11 60 300
12 - 18 90 300
19 - 99 120 300
100 - 200 150 300

Dacă reîncarci direct cu minute, SMS-uri sau internet, resursele sunt valabile timp de 15, 30 de zile, în funcție de opțiunea aleasă

Întrebări frecvente

Poți efectua o reîncarcare directă prin următoarele modalități:

  • În Orange shop, Orange store și în magazinele partenere Orange
  • Online, din My Orange. Reîncărcarea o plătești cu cardul tău bancar.
  • De pe www.orange.ro/reincarcare. Reîncărcarea o plătești direct cu cardul bancar.
  • Direct din aplicația My Orange”, dacă utilizezi un telefon cu sistem de operare Android sau iOS
  • De pe abonamentul tău Orange la *100#, din My Orange sau 300. Pentru reîncărcările efectuate în intervalul 21:00 – 07:00, creditul sau opțiunea reîncărcată se va aloca după ora 07:30

Imediat ce ai solicitat reîncărcarea, pe numărul pentru care ai făcut această operațiune se trimite un mesaj scris care confirmă că cererea ta a fost înregistrată. Mesajul conține și un cod unic care te va ajuta să identifici reîncărcarea împreună cu echipa de suport Orange, în cazul în care ceva nu se procesează corect.

După ce ai solicitat reîncărcarea, așteaptă mesajele de confirmare. Vei primi unul la alocarea creditului sau a beneficiilor, iar apoi un al doilea mesaj, prin care ești anunțat care este valoarea bonusului primit pentru acea reîncărcare.

Apelează Serviciul Clienți la 300, gratuit de pe numărul tău Orange, sau 0374300300, apel taxabil. Comunică numărul de telefon pe care ai dorit să îl reîncarci și codul unic primit. Consultanții Orange vor rezolva situația în cel mai scurt timp posibil.

Găsești aici oferta actualizată de opțiuni cu care poți reîncărca direct.

Asigură-te că introduci numărul corect atunci când faci reîncărcarea.

Dacă totuși ai reîncărcat un alt număr din greșeală, anunță-ne de acest lucru în primele 24 de ore de la reîncărcare fie direct în magazinul în care ai făcut reîncărcarea, fie printr-un apel la Serviciul Clienți. Îți returnăm valoarea plătită în cazul în care cel care a primit creditul sau opțiunea aleasă de tine nu a utilizat beneficiile.

Părerea ta este importantă pentru noi, lasă-ne feedbackul tău

Feedback

sus