Business One Voice

Servicii convergente de voce fix-mobil și PBX virtual, oferite în cloud

  • Share

Cu serviciul Business One Voice beneficiezi de funcționalitățile de voce fixă disponibile până acum prin centrale telefonice, fără a mai investi însă în propriile echipamente. Soluția este oferită în cloud, fiind găzduită și administrată de Orange.

Cum funcționează

Fiind găzduită în cloud, soluția Business One Voice îți dă posibilitatea să migrezi infrastructura curentă sau să integrezi echipamentele existente SIP, TDM sau SIP analog într-o soluție hibridă. Configurarea funcționalităților de voce, alocarea și controlul resurselor de voce fixă și mobilă precum și managementul intregrat al flotei de numere fixe și mobile se face simplu, prin intermediul unei interfețe de administrare online. Aceasta este accesibilă de oriunde și oricând, fără a mai fi necesară deplasarea la sediul unde sunt instalate echipamentele.

Soluție integrată de voce, fără investiții în echipamente și costuri de întreținere

Scalabilitate

Scalabilitate crescută

Integrezi numere de voce fixă sau mobilă în toate locațiile tale, indiferent de tipul și dimensiunile acestora: sedii centrale, filiale sau sucursale, depozite sau locații izolate.

Creșterea eficienței și a productivității

Creșterea eficienței și a productivității

Angajații tăi au acces la funcții convergente de voce fix-mobil precum Hunt Grup sau Număr Unic, astfel încât vor comunica mai eficient, indiferent dacă sunt la birou sau în mișcare.

Simplitate în administrare

Simplitate în administrare

Controlezi funcționalitățile de voce și costurile asociate, direct din interfața web. Tot prin interfață poți crea grupuri de utilizatori și profiluri de utilizare, pentru administrarea eficientă a serviciilor.

Optimizarea costurilor

Optimizarea costurilor

Funcționalitățile de voce sunt disponibile prin intermediul unei centrale telefonice virtuale, activate și găzduite în platforma Orange. Nu sunt necesare investiții în echipamente proprii și licențe de software, pentru instalare, mentenanță și service, sau pentru traininguri de specialitate în utilizarea echipamentelor.

Funcționalități de voce incluse în Business One Voice

Cu Business One Voice beneficiezi de o gamă largă de funcționalități, care asigură angajaților tăi o experiență simplă și intuitivă de utilizare.

Permite întreruperea temporară a unei convorbiri pentru a iniția o nouă convorbire sau pentru a accepta un apel în așteptare.

Pachete de servicii disponibile

Cele patru tipuri de abonamente Business One Voice disponibile au fost create în funcție de nevoile utilizatorilor. Acestea sunt diferențiate prin pachetele de funcționalități pe care le includ.

Business One Voice
Start
Business One Voice
Light
Business One Voice
Plus
Business One Voice
Complete
Special pentru voce fixă, oferă cele mai utilizate funcționalități de tip PABX și asigură optimizarea bugetelor prin eliminarea costurilor asociate centralei telefonice fizice. Specific pentru voce mobilă, asigură un management optim al resurselor disponibile prin controlul destinațiilor de apel, sau utilizarea apelurilor pe numere scurte. O soluție convergentă de voce fixă și mobilă care include toate funcționalitățile necesare unei colaborări eficiente și a unei relații optime cu clienții. Soluție convergentă completă de voce fix-mobil ce include funcționalități PABX complexe, precum IVR.

În tabelul de mai jos regăsești funcționalitățile disponibile în fiecare tip de abonament.

Funcționalitate One Voice
Light
One Voice
Start
One Voice
Plus
One Voice
Complete
CLIP
CLIR
Last number redial
Call Forward
Call Hold
Call Return
Escape Code
Extension Dialing
Speed Dial 8
Speed Dial 100
Conference 5-way
Do Not Disturb
Call Transfer for SIP
Music on Hold
Hunt Group fix
Hunt Group convergent
Call Pick-up
Call Park
Remote Call Forwarding
Find Me/Follow Me
Unique Number
Cust Music/Mesg on Hold
Call Barring Outgoing
Call Control
Exception List
Usage on Monitoring
Call Barring Incoming
Barge In
Anonymous Call Rejection
Authorization Code
Dual Billing
IVR/Calendar

Poveștile clienților noștri

BRD Groupe Société Générale

Administrare eficientă a soluțiilor de voce fix - mobil [...]

contact Created with Sketch.

Contactează echipele noastre de consultanți

Dacă dorești să afli mai multe informații despre soluțiile Orange Business Services pentru compania ta sau despre cum poți achiziționa și activa serviciul, contactează reprezentantul dedicat din echipa Relații cu Clienții sau apelează un consultant Telesales Orange.

776 (apel gratuit din rețeaua Orange)

0374.44.7766 (apel taxabil)

Vrei să afli mai multe despre soluțiile Orange sau să primești o ofertă personalizată?

Lasă-ne datele tale și te vom contacta în maximum 1 zi, de luni până vineri, între 9:00 și 18:00.

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

sus