Comerț

Retailul de succes se bazează pe experiențe memorabile în toate locurile de întâlnire

  • Share

Comerțul trece printr-o profundă transformare, cauzată de 3 factori principali:

  • extinderea lanțurilor de retail modern cu tipologii de locații tot mai variate
  • presiunea comerțului online
  • profilul digital tot mai sofisticat al consumatorilor

Inovația bazată pe tehnologie nu doar va crea contexte noi de cumpărare, experiențe memorabile de utilizare și diferențiere, ci va fi cea care va asigura succesul comercianților în următorii ani.

tranzactii

90%

din totalul vânzărilor în retail încă au loc în magazine fizice

Sursa: US Census Beaureau / Business Insider, mai 2018

Tranziția către magazinul digital al viitorului

În ciuda creșterii semnificative a importanței comerțului online, magazinele fizice rămân un punct cheie în obiceiurile de cumpărare, generând între 80 și 90% din totalul vânzărilor. Cu o concurență tot mai mare generată de extinderea lanțurilor de comerț modern și diversificarea formatelor de magazin prezente în piață, experiența de cumpărare și loializarea clienților care trec pragul magazinului devin critice pentru creșterea vânzărilor și dezvoltare.
Orange Business Services sprijină comercianții în efortul lor de diferențiere prin oferirea tehnologiilor pentru servicii cu valoare adaugată precum conectivitate Wi-Fi de mare viteză gratuită sau soluții de interacțiune digitală cu clienții, astfel încât aceștia să aibă o experiență de cumpărare optimă și acces permanent la informațiile de care au nevoie.

Informațiile digitale stau la baza optimizărilor de planificare și permit oferirea de servicii personalizate

Atunci când intră în magazin, 98% dintre consumatori au un smartphone. 40% dintre aceștia folosesc rețelele Wi-Fi publice și oferă în mod anonim informații despre frecvența vizitelor, durata de vizitare, căile de acces, zonele de interes frecventate. Iar atunci când se conectează la rețeaua Wi-Fi a magazinului sau utilizează aplicațiile mobile dedicate pentru interacțiuni de marketing, oferă informații valoroase despre profilul personal și obiceiurile de consum.
Analizând astfel de informații statistice în timp real sau istoric sau cunoscând în detaliu clienții și așteptările acestora în relația cu magazinul, pot fi optimizate și îmbunătățite constant procesele de vânzare, tipul de produse și amplasarea lor în magazin, comunicarea cu clienții, precum și fluxurile de marfă, personal și clienți.

shopping

40%

dintre clienții din magazin oferă informații anonime despre obiceiurile de consum

tranzactii

69%

dintre managerii IT consideră că infrastructura curentă reprezintă o barieră în transformarea digitală a organizației

Sistemele IT flexible asigură un răspuns rapid la schimbările de piață

Fiind un domeniu extrem de competitiv caracterizat prin volume mari și adaosuri comerciale mici, companiile ce activează în retail trebuie să găsească mereu echilibrul optim între capacitatea de a reacționa rapid la schimbările de piață și investițiile necesare pentru implementarea schimbărilor și crearea de noi modele de business. Transformarea digitală a comerțului trebuie abordată într-un mod integrat pentru a asigura optimizarea resurselor, diferențierea pe termen lung și creșterea cotei de piață:

  • optimizarea resurselor – spațiu, timp, utilități (apă, curent electric, gaz), angajați, oportunități de vânzare, informații și date
  • eficientizarea fluxurilor – mărfuri și servicii, angajați / merchandiseri / promoteri, chiriași / distribuitori, clienți, activități și activări, plăți
  • acoperirea tuturor punctelor de contact – în magazin, din parcare până la casă; în depozit; pe tot parcursul clientului, de acasă până în magazin

Pentru toate aceste obiective, Orange Business Services asigură infrastructura și aplicațiile IT necesare pentru crearea de conexiuni rapide, flexibile și sigure între locații, echipamente, sisteme, angajați și clienți, în soluții de business complete și personalizate.

Soluții Orange Business Services pentru experiențe memorabile și contexte noi de vânzare

Contactează echipele noastre de consultanți

Dacă dorești să afli mai multe informații despre soluțiile Orange Business Services pentru compania ta sau despre cum poți achiziționa și activa serviciul, contactează reprezentantul dedicat din echipa Relații cu Clienții sau apelează un consultant Telesales Orange.

776 (apel gratuit din rețeaua Orange)

0374.44.7766 (apel taxabil)

Vrei să afli mai multe despre soluțiile Orange sau să primești o ofertă personalizată?

Lasă-ne datele tale și te vom contacta în maximum 1 zi, de luni până vineri, între 9:00 și 18:00.

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

Părerea ta este importantă pentru noi, lasă-ne feedbackul tău

Feedback

sus