Telefonie fixă cu linii individuale sau trunchiuri SIP/TDM

Asiguri business-ului tău toate canalele de interacționare,
prin tehnologii variate de conectare

 
  • Share

Prin soluțiile de telefonie fixă Orange ai acces la servicii ce permit standardizarea și consolidarea infrastructurii de voce fixă din compania ta și transformarea SIP a telefoniei, păstrând, însă, investițiile deja efectuate în centralele telefonice tradiționale sau IP.

În funcție de nevoile și specificul business-ului tău, poți opta pentru acces la o platformă unificată pentru ca angajații și clienții tăi să aibă o experiență unitară de utilizare, în timp ce eficientizezi costurile de întreținere și utilizare.

Consolidarea infrastructurii de voce

În funcție de locațiile companiei tale - sedii centrale, depozite sau sucursale izolate – și de nevoile de comunicare specifice, poți alege dintre soluțiile de linii individuale și de trunchiuri SIP sau TDM.

Pentru locațiile în care sunt instalate soluții de date fixe pe rețeaua de fibră optică, soluțiile de voce fixă de la Orange permit reducerea costurilor totale, deoarece telefonia utilizează infrastructura de date.

Telefonie fixă pentru conectarea optimă în companie și cu clienții

portofoliu-complet

Portofoliu complet

Soluțiile de voce fixă Orange permit conectarea optimă a fiecărei locații. Ele integrează infrastructura existentă și fac posibilă implementarea graduală a unei strategii de migrare către o infrastructură unitară IP.

Pachete flexibile de resurse

Pachete flexibile de resurse

Creăm împreună soluția perfect adaptată nevoilor tale de comunicare. Ai resurse incluse pe fiecare destinație de apel și posibilitate de monitorizare, alocare și control în timp real al acestora, la nivel de grup sau utilizator.

Integrare și convergență

Integrare și convergență

Arhitectura unificată SIP îți permite să optimizezi costurile de comunicații prin utilizarea aceleiași infrastructuri și integrarea cu alte servicii Orange. În plus, asigură infrastructura necesară pentru evoluarea comunicațiilor companiei tale către soluții de comunicații unificate.

Eficiența costurilor

Managementul apelurilor


În funcție de soluția tehnică aleasă și nevoile de utilizare ale business-ului tău, poți opta pentru funcționalități avansate de voce fixă și centrală virtuală prin serviciul Business One Voice.

echipă de profesioniști

O echipă de profesioniști


Ai la dispoziție, pe întreaga perioadă contractuală, un manager de cont dedicat, un manager de proiect pentru implementarea soluțiilor complexe, precum și o echipă de suport 24/7.

scalabilitate

Scalabilitate și rapiditate în implementare

Indiferent de soluția tehnologică aleasă, numărul de canale și resursele disponibile pot fi rapid scalate pentru a face față nevoilor de business.

Pachete de servicii disponibile

Portofoliul complet de soluții de voce fixă Orange pe tehnologii variate de conectare permite personalizarea și instalarea ținând cont de particularitățile din fiecare locație, numărul de angajați și nevoile lor de resurse, precum și de tehnologia și echipamentele deja existente. Pentru alegerea soluției de telefonie fixă care răspunde obiectivelor și strategiei IT&C a companiei tale, ia legătura cu un consultant Orange.

contact Created with Sketch.

Contactează echipele noastre de consultanți

Dacă dorești să afli mai multe informații despre soluțiile Orange Business Services pentru compania ta sau despre cum poți achiziționa și activa serviciul, contactează reprezentantul dedicat din echipa Relații cu Clienții sau apelează un consultant Telesales Orange.

776 (apel gratuit din rețeaua Orange)

0374.44.7766 (apel taxabil)

Vrei să afli mai multe despre soluțiile Orange sau să primești o ofertă personalizată?

Lasă-ne datele tale și te vom contacta în maximum 1 zi, de luni până vineri, între 9:00 și 18:00.

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

Trimite

sus