Am nevoie de raspuns rapid la intrebarile mele
  • Consultant dedicat la 300
  • Soluții personalizate pentru afacerea ta

Business
Advisor

Ai nelămuriri despre factură, despre oferta sau serviciile pentru clienți business de care beneficiezi? Ai nevoie să rezolvi o problemă legată de soluțiile tale de comunicare? Cu Business Advisor primești asistență de la un consultant Orange dedicat companiei tale, la Serviciul Clienți Business 300

Beneficiile programului Business Advisor

  • Ai acces rapid și direct către persoana dedicată contului tău atunci când apelezi 300
  • Primești răspunsuri rapide și soluții personalizate, consultantul dedicat fiind familiarizat cu ofertele și serviciile de care beneficiezi și cu istoricul contului tău

Cum intru în legătură cu persoana dedicată contului meu?

  • Apelează 300 de pe numărul de telefon al persoanei de contact a companiei și apelul va fi redirecționat automat către consultantul dedicat.
  • În plus, poți oricând să transmiți un e-mail cu solicitările tale direct către consultantul dedicat. Pentru a afla adresa de e-mail a acestuia, accesează contul tău, în secțiunea “Contactează-ne”.
Soluții recomandate companiilor mici și mijlocii

 

Descoperiti avantajele serviciului Business Advisor chiar de la clienții care beneficiază de acesta

 

În afaceri trebuie să gasești omul potrivit pentru rolul potrivit. De la recepție până la management, Hilton Sibiu caută oamenii care poț duce afacerea mai departe. Iar acum, hotelul are un partener pe care se poate baza și la Orange.

Cu programul Business Advisor, companiile cu abonamente de grup de la Orange au de acum un consultant dedicat, care le cunoaste în detaliu nevoile de comunicare și istoricul și rezolvă rapid orice problemă. Rezultatul? O relație de business apropiată și mult mai relaxată.

Răspunsuri rapide, soluții personalizate

Mihaela Panaiot, director de vânzari la Hilton Sibiu, foloseste cu succes noul serviciu Orange. “Suntem extrem de mulțumiti de managerul nostru de cont. In domeniul hotelier, la fel ca și pentru ceilalți furnizori de servicii, clienții iți doresc să primească un răspuns prompt la orice sesizare sau cerință formulată.” Iar noul program Orange se potriveste perfect cu stilul de lucru Hilton. Cum angajații hotelului răspund imediat la cererile oaspeților, la fel și consilierul dedicat Orange găsește rapid soluții potrivite pentru orice situație aparută.

Comunicare mai buna cu Orange

Inainte de lansarea serviciului Business Advisor, “lipsa unei persoane dedicațe a dus uneori la intârzieri de comunicare”. Acum, însă, Mihaela Panaiot apreciază “micșorarea timpului de rezolvare a sesizarilor, soluțiile personalizate și inițiativele care îmbuntățesc calitatea serviciilor și costurile”.

Noua relație cu Orange a avut un efect pozitiv asupra hotelului. Mihaela Panaiot are și un exemplu concret: “Consultantul Orange ne-a informat de un consum mare de date în cadrul unei delegații efectuate în afara Uniunii Europene. Așa am avut posibilitatea să intervenim imediat pentru a evita costurile suplimentare foarte mari”.

Când ne cunoaștem mai bine, lucrăm mai bine împreună. După lansarea Business Advisor, această pare sa fie fraza care rezumă cel mai bine relația de business dintre Orange și Hilton Sibiu.

  
  

J&R Enterprises SRL este o companie importantă din domeniul intermedierilor în producția și comercializarea de confectii textile. Lucrează atât cu parteneri din străinătate, cât și din România, unde are propriile mărci, precum Seroussi. Promisiunea brandului, “For perfect fit and quality”, subliniază standardele înalte în toate activitățile, standarde pe care le așteaptă de la partenerii săi. Noul serviciu Business Advisor de la Orange, prin avantajele oferite, reușește să răspundă chiar și celor mai exigente cerințe.

Apreciem încrederea pe care o inspiră un consultant dedicat

Prin programul Business Advisor, companiile mici și mijlocii cu abonamente de grup de la Orange au acum un consultant dedicat. O singură persoană răspunde la toate cerințele companiei, fiind familiarizată cu istoricul și nevoile de comunicare ale firmei.

Această colaborare prin Business Advisor se reflectă în optimizarea costurilor de operare pentru telefonie: “Am primit oferte adaptate nevoilor noastre, atât pentru roaming, cât și pentru traficul de internet și volumul mare de convorbiri. De fiecare dată când am avut nevoie, am beneficiat de asistență în setarea telefoanelor” susține Monica Vladut, persoană delegată să administreze partea de telefonie din J&R Enterprises SRL.

Comparând noul serviciu Orange cu modul de lucru anterior, ea spune: “Înainte, timpul de soluționare a unei situații era mai mare, mai ales dacă trebuia să revenim pentru lamuriri, discutând uneori cu 2, 3 persoane, până la identificarea situației și rezolvarea ei”. Acum, insă, apreciază “viteza, eficientizarea costurilor și increderea inspirată de consultantul Orange”.

O relație mai apropiată cu Orange

Când discuți mereu cu aceeași persoană, comunicarea devine mai bună pe zi ce trece. Este o relatie de business, care poate fi în acelasi timp și personală. Monica Vladut o confirmă: “Apreciem calitatea persoanei dedicate de la Orange, mai ales în ceea ce privește profesionalismul, modul de implicare, amabilitatea și increderea pe care ți-o oferă soluția propusă. A intâlni aceeasi voce la capatul firului, dublat de o implicare în a-ți înțelege și soluționa situațiile mult mai rapid, este cu adevarat o soluție cu o utilitate de necontestat”.

  
Când ai deschis ultima oară o carte bună?

Povestea unei cărți memorabile începe cu locul unde ai descoperit-o. Iar dacă ești în Constanța, sunt șanse mari ca locul să fie Prăvălia cu Cărți. Cea mai mare librărie clasică de pe litoral, dublată de un magazin online, asigură orașului de la mare doză zilnică de povești pe care nu le va uita prea curând.

“Prăvălia” este o afacere în toată regula. De aceea, trebuie să-și aleagă partenerii cu atenție. Pentru serviciile de telecom, au ales Orange România. Am stat de vorba cu Cristian Zeciu, administrator al Pravaliei cu Cărți, despre cel mai nou serviciu Orange: Business Advisor. Acum, IMM-urile cu abonamente de voce de grup au propriul lor consultant dedicat, o singură persoană la Orange care cunoaște îndeaproape afacerea și oferă rapid soluții personalizate.

“Experiența de lucru a fost mereu placută”Cristian Zeciu spune că era mulțumit de asistența Orange încă de dinainte să se implementeze Business Advisor. Însă accesul la operator nu era la fel de usor. În plus, acesta “nu era familiarizat cu specificul meu de client Orange, ceea ce reprezenta un dezavantaj”. Iar acum? Zeciu enumeră beneficiile noului serviciu Business Advisor, așa cum le vede el: “raspunsul rapid la fiecare apel, cunoașterea de către operator a istoricului de client, faptul că operatorul oferă cele mai bune soluții pentru nevoile clientului”.El spune ca “Experiența de lucru avută în timp cu operatorii, la ghisee și la telefon, a fost de fiecare data placută și solicitarile au fost rezolvate. Ca să nu mai spun ca am primit mereu răspunsuri la toate întrebările!”. Altfel spus, un serviciu bun a devenit acum și mai bun.

Orange este mereu atent la nevoile clienților

Toate solicitările au fost rezolvate rapid. Permanent am fost informat despre tarifele desținatiei mele, mi-au fost prezentate opiunile disponibile și am fost sfătuit.

Dincolo de relațiile de business, contează relația umană

Pentru mine personal contează faptul că dincolo de relațiile comerciale, în felul acesta ai o relație umană, efectele fiind o înțelegere mai usoară și mai bună a nevoilor mele de client.

  

Întrebări frecvente

Business Advisor este un program prin care clienții business cu abonamente de voce mobilă de grup se bucură de asistență dedicată din partea unui consultant Orange.

Accesul direct către consultantul dedicat se poate face de pe numărul persoanei de contact desemnată din partea companiei tale pentru a întreține relația cu Orange.

Apelează 300 de pe numărul de telefon al persoanei de contact a companiei și apelul va fi redirecționat automat către consultantul dedicat.

În plus, poți oricând să transmiți un e-mail cu solicitările tale direct către consultantul dedicat. Pentru a afla adresa de e-mail a acestuia, accesează contul tău, în secțiunea “Contactează-ne”.

Persoana dedicată contului poate fi contactată prin apel gratuit la 300, Serviciul Clienți Business, de luni până vineri, între orele 9:00 și 18:00.

În afara orelor de program menționate mai sus, apelul la 300 va fi preluat cu prioritate de către ceilalți consultanți.

Pentru că ținem la timpul tău și al echipei tale, beneficiezi automat de un asistent dedicat la Serviciul Clienți, dacă utilizezi abonamentele de voce mobilă de grup Business Group sau soluțiile de fix Business Fix și Business Pack.

Facilitatea se aplică și dacă utilizezi unul dintre abonamentele Business Flexibil Grup sau Abonamente de grup ieșite din oferta comercială.

Accesează contul tău online pentru a declara sau modifica datele la care poate fi găsită persoana de contact a companiei tale în relația cu Orange.

Modificările pot fi efectuate doar de către utilizatorii cu rol de administrator în contul companiei. De asemenea, numărul de telefon poate fi declarat și când apelezi 300, Serviciul Clienți Business. Numărul de telefon declarat trebuie să fie activ în rețeaua Orange.

Dacă ești administratorul companiei sau un împuternicit al acesteia, poți să declari numele tău, astfel încât toate modificările pe contul companiei să fie efectuate doar la solicitarea ta.

De asemenea, poți declara și o altă persoană care să dețină aceste drepturi și să te reprezinte în relația cu Orange, dacă transmiți o cerere scrisă cu numele și numărul de telefon al acesteia, semnată și ștampilată, pe adresa serviciul.clienti@orange.com sau unui reprezentant de vânzări.

sus