×

Companii

Analiza ZF. Produsele fara gluten, o nisa pe care pariaza tot mai multi antreprenori: "Este loc de...

Analiza ZF. Produsele fara gluten, o nisa pe care pariaza tot mai multi antreprenori: "Este loc de crestere, este nevoie de cat mai multe locatii ca oamenii sa iasa si sa socializeze caci asta este cea mai mare problema"

19.04.2024, 18:30 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.

¬ In Romania sunt certificate "gluten free" circa 160 de produse, conform ultimelor date, insa cei care au intoleranta la gluten sau pur si simplu isi doresc alimente considerate mai sanatoase au din ce in ce mai multe optiuni si de la brutarii, cofetarii artizanale sau mici producatori care aleg sa foloeasca faina fara gluten. Tot mai multi antreprenori mizeaza pe nisa produselor fara gluten, manati de numarul tot mai mare al romanilor care sunt diagnosticati cu boala celiaca sau care pur si simplu vor sa consume mai multe alimente fara gluten. Fie ca sunt mici brutarii, cofetarii sau producatori de paste sau biscuiti fara gluten, toti pariaza pe o piata estimata la 50-60 de milioane de lei, dar in continua crestere. In plus, si producatorii mari precum Cris-Tim, Caroli Foods si Sam Mills si-au certificat anumite produse "gluten free". Iar miza creste. "Este loc de crestere pe piata produselor fara gluten. Sunt cateva variante pentru cei care urmeaza aceasta dieta, dar avem nevoie de mai multe locatii unde sa putem iesi, sa putem socializa, pentru ca aceasta este cea mai mare problema a noastra, a celor care a trebuit sa renuntam la gluten din motive medicale si anume partea de socializare. In Bucuresti stam bine insa comparativ cu alte orase din tara", a declarat Ana-Maria Cheran, fondatoarea cofetariei artizanale Chedo din zona Grozavesti din Capitala. Ea a fost diagnosticata cu boala celiaca si dupa ce a testat retete pentru ea si pentru familie s-a decis sa deschida un laborator propriu si o cofetarie in care a investit circa 140.000 de euro. In prezent, Chedo realizeaza produse dulci, dar si sarate, produse pe baza de ciocolata, care aduc aminte de copilarie noua, romanilor, precum Dobos, cornulete, turta dulce, saratele, branzoaice sau profiterol, insa si produse care au la baza retete importate de la francezi sau americani precum cheesecake, macarons sau brownie.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare