×

Zf 24

Elena Mega,UiPath : una din patru organizatii foloseste un fel de automatizare sau un fel de...

Elena Mega,UiPath : una din patru organizatii foloseste un fel de automatizare sau un fel de inteligenta artificiala in activitatile de HR

28.03.2024, 10:58 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.

In prezent, una din patru organizatii foloseste un fel de automatizare sau un fel de inteligenta artificiala in activitatile de HR, spune Elena Mega, HR Transformation & Automation Director in cadrul UiPath, companie care furnizeaza servicii software de automatizare pentru firme.

"Toate aceste tehnologii care apar precum AI sau automatization schimba modul in care se intampla lucrurile. Exista o statistica a celor de la Gartner care arata ca 50% dintre angajati vor fi sprijiniti de un asistent de tip robot pana in 2028, un soi de automatizare care sa ii ajute, fie ca vorbim de un chat bot, fie ca vorbim de un robot care generreaza rapoartele pentru noi. Iar la momentul actual deja una din patru organizatii foloseste un fel de automatizare", a spus Elena Mega, HR Transformation & Automation Director in cadrul UiPath, in cadrul Conferinta ZF HR TRENDS 2024.

UiPath are circa 10.000 de clienti si 4.000 de angajati in total, dintre care 1.000 de oameni in Romania. "Angajarile sunt calibrate la nevoile echipelor", a punctat Elena Mega.

Ce a mai spus Elena Mega:

"Un robot nu este echivalentul unei persoane sub nicio forma, pentru ca ne referim la robot ca fiind executant ai unui proces, ori o persoana nu face o singura activitate.

Acolo unde nu mai e nevoie sa stai sa faci clickuri in sistemul sau sa generezi rapoarte, incepe sa apara nevoia sa poti sa operezi cu baze mai mari de date, cu seturi mari, nu baze de date, seturi de date, sa poti sa intre pe test grafice, sa poti sa generezi grafice, sa faci acea analiza de date. Sau daca exista un o concentrare bine definita si puternica pe cresterea si modificare a experientei angajatilor. Ori acolo ne uitam la persoane dedicate, care regandesc experienta, care se uita care este experienta de user a fiecaruia din organizatie, pe fiecare dintre procesele de aici pe care le avem.

Nu e nimic nou faptul ca se specializeaza pe HR, faptul ca echipele de HR incep sa simta nevoia sa aiba oameni dedicati, pentru acei care sa se uite prin date, sa poata sa construiasca acele modele predictive, sa poata sa observe unde sunt problemele in baza datelor pe care le au. Viitorul este plin de provocari si foarte, foarte divers. Pentru noi este o bucurie. Cumva stim, ne gandim cat de mult se poate face si faptul ca drumul nu este batut ne da noua ocazia sa batatarim acest drum.

Stire in curs de actualizare

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare