Office 365

Servicii de productivitate și colaborare Microsoft, integrate în soluțiile Orange

  • Share

Prin intermediul soluțiilor de colaborare și productivitate Office 365, angajații tăi sunt mai eficienți, rămân conectați la resursele companiei oriunde s-ar afla și pot lucra în echipă chiar și atunci când nu se află în aceeași locație.

Cum funcționează

Orange este partener global Microsoft și este Cloud Solution Provider (CSP) Direct Partner în România. Prin acest parteneriat, serviciile Microsoft sunt integrate cu cele Orange într-o varietate largă de soluții pentru companii și beneficiază de toate avantajele utilizării de soluții convergente:

  • Un singur punct de contact
  • Echipă de proiect care asigură dezvoltarea și implementarea soluției de la design la configurare și training
  • O singură factură

Pachetele Office 365 îți oferă acces la aplicațiile Office cu care ești familiarizat (atât pentru calculator, cât și pentru smartphone), spațiu de stocare online, conferințe video și acces securizat la intranetul companiei. Serviciile sunt oferite în cloud, astfel că documentele tale și setările aplicațiilor sunt în siguranță și se sincronizează între diferitele dispozitive utilizate.

Datele companiei tale beneficiază de cele mai înalte standarde de securitate:

Securitate fizică a serverelor Microsoft

  • Monitorizare non-stop a centrelor de date
  • Autentificare multi-factor, inclusiv scanare biometrică pentru accesul la centrul de date
  • Rețeaua internă a centrului de date este complet separată de rețeaua externă
  • Separarea rolurilor face neinteligibilă locația datelor specifice unui client pentru personalul care are acces fizic

Securitate logică a soluțiilor Microsoft

  • Procesele de tip „Lock box”, pentru un proces strict controlat de escaladare, limitează semnificativ accesul uman la datele importante ale companiei tale
  • Serverele rulează numai procese acceptate, reducând la minim riscul unui cod rău intenționat
  • Echipele dedicate gestionării amenințărilor anticipează, previn și minimizează în mod proactiv accesul rău intenționat
  • Scanarea porturilor, scanarea vulnerabilităților perimetrale și detectarea intruziunilor previn sau detectează orice fel de acces rău intenționat
  • Găsești în orice moment informațiile sau fișierele de care ai nevoie

Securitatea datelor

  • Datele păstrate pe serverele Microsoft sunt criptate pentru a asigura protejarea lor
  • Informațiile transmise sunt criptate SSL/TLS
  • Gestionarea amenințărilor, monitorizarea securității și asigurarea integrității datelor previn sau detectează orice încercare de falsificare a datelor. Mai multe detalii aici

Pentru a beneficia de toate avantajele oferite de parteneriatul Orange-Microsoft, activează Office 365 cu un abonament de voce sau date mobile pentru companii.

Beneficii

adaptabilitate

Update și upgrade permanent, gratuit

Ai mereu ultima versiune a aplicațiilor Microsoft Office și cele mai moderne soluții de colaborare, iar documentele tale sunt mereu protejate după cele mai recente politici de securitate.

scalabilitate

Pachete flexibile

Poți alege pachetul de servicii potrivit fiecărui utilizator și modului în care acesta colaborează în cadrul echipei.

5X

Licențiere multi-dispozitiv

Fiecare utilizator poate folosi aceeași licență Office 365 pe 5 dispozitive diferite: laptop, desktop, tabletă sau smartphone. În acest fel, are aceeași experiență de utilizare și poate continua munca de pe un dispozitiv pe altul, fără întreruperi.

securitate

Securitate

Documentele tale stocate în cloudul Microsoft pot fi accesate în siguranță de oriunde, doar de acei angajați care au dreptul de vizualizare sau modificare.

consultanta

Servicii profesionale și managed

În cazul în care ai nevoie de ajutor pentru migrarea în siguranță a soluțiilor curente de productivitate către soluția Office 365 găzduită în cloud, specialiștii noștri îți asigură un portofoliu complet de servicii profesionale, de la design-ul soluției până la configurare și training pentru utilizatori.

file-invoice

Toate serviciile pe o singură factură

Licențele Office 365 sunt incluse pe factura Orange. Astfel, ai un singur furnizor pentru toate componentele soluției, un singur punct de contact, iar înregistrările în contabilitate sunt mai simple.

Pachete de servicii disponibile

Office 365 include o suită largă de aplicații de productivitate și colaborare și este disponibil în pachete adaptate pentru cele mai variate cerințe sau tipologii de utilizare.

Office 365 – suita completă de aplicații

Icon_Excel
Excel
Outlook_64x
Outlook
Icon_Word
Word
Icon_PowerPoint
PowerPoint
Icon_Teams
Teams
Icon_SharePoint
SharePoint
OneDrive_64x
OneDrive
Icon_Publisher
Publisher
Icon_Access
Access
Icon_Exchange
Exchange

Alege soluția potrivită pentru fiecare dintre angajații tăi.

Descoperă diferențele dintre Office 365 și Microsoft 365 și discută cu unul dintre specialiștii noștri pentru a identifica pachetul de servicii potrivit companiei tale.

Servicii Pachete recomandate pentru antreprenori și companii mici și medii Pachete recomandate pentru companii mari
Business Business Essentials Business Premium ProPlus Enterprise E1 Enterprise E3
Utilizare Limită de utilizatori 300 (pentru fiecare tip de abonament) Nelimitat
Asistență Orange 24/7 Incidente critice Toate incidentele
Aplicații Office Word, PowerPoint, Excel, Outlook, OneNote, Publisher - -
Aplicații de iPad, Windows & smartphone - -
Office Online
Access - - - -
Servicii standard 1 TB stocare în cloud (OneDrive for Business)
E-mail, calendar (Exchange) - -
Online meetings, IM, Teams (Skype for Business) - -
Website pentru angajați, intranet (SharePoint) - -
Rețea socială profesională (Yammer) - -
Servicii avansate Integrare Active Directory
Asistență pentru dezvoltări hibride - - -
Asistență pentru control la distanță (RDS) - - - -
Office 365 Video - - - -
Control – Arhivare, eDiscovery, blocare de mailbox - - - - -
Protecția informației - criptare de mesaje, RMS, DLP - - - - -

Întrebări frecvente

Prin plata lunară a serviciilor Microsoft Office 365 controlezi mult mai bine costul, fără o investiție inițială în licențe sau servere. În plus, te bucuri mereu de cele mai noi versiuni ale aplicațiilor.

Da, poți să instalezi aplicațiile Microsoft Office pe calculator, mai puțin dacă ai abonamente Essentials sau Office 365 E1, care pot fi folosite numai într-un browser web. Dacă ai deja o licență permanentă de Microsoft Office, abonamentele Essentials și E1 îți vor aduce beneficii suplimentare, integrate cu versiunea de Office pe care o ai deja instalată pe calculator: 1 TB spațiu de stocare OneDrive pentru fiecare utilizator, video-conferință prin apel securizat, portal intern pentru documentele companiei și e-mail Exchange.

Abonamentele Business Essentials funcționează cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Office: Office 2013, Office 2010 și Office 2011 pentru Mac, și are funcționalități limitate cu Office 2007. Cu toate acestea, deși ai acces la aplicațiile Microsoft Office doar online, vei putea lucra offline în cazul în care conectezi o versiune desktop de Office la serviciile Office 365.

Oricare produs de tip Office 365; Office 365 Essentials și E1 pot genera documente exclusiv din browser-ul web, ceea ce înseamnă că dacă pe calculator ai o versiune Microsoft Office fără licență, Office 365 Essentials sau E1 nu o vor legaliza. În cazul în care ai nevoie să instalezi aplicații cu drepturi de autor, îți recomandăm abonamentele Business Premium sau Business (pentru companii cu mai puțin de 300 de utilizatori), respectiv ProPlus și E3 (pentru companii cu mai mult de 300 de utilizatori).

Pentru a modifica numărul de utilizatori din contract, apelează 300 sau 0374 300 300.

Da. Dacă ai nevoie de un upgrade, poți trece la un alt abonament. Pentru detalii, apelează 300 sau 0374 300 300.

Documentele tale pot fi stocate atât pe calculatoarele companiei, cât și online, într-un spațiu de stocare securizat. Pentru documentele stocate online tu controlezi cine are acces și ce fel de acces (drept de citire sau de editare). Acestea nu vor putea fi deschise decât de utilizatorii cărora le permiți accesul, prin autentificare.

Toate comunicațiile făcute prin Skype for Business sunt criptate. Suplimentar, poți adăuga o a doua cheie de criptare, pe care să o cunoașteți tu și interlocutorii tăi, însă aceasta nu poate fi resetată de Orange sau Microsoft. Skype for Business poate susține până la 250 de participanți la video conferință online sau partajare de ecran.

Pentru fiecare utilizator de Office 365, poți instala aplicațiile Office pe maximum 5 dispozitive (calculatoare, tablete sau telefoane), însă numele de utilizator respectiv nu poate fi folosit simultan de mai multe persoane. Folosirea concomitentă a aceluiași nume de utilizator de către mai multe persoane în cadrul companiei este ilegală.

Abonamentele Business acceptă maximum 300 de utilizatori. Dacă ai mai mult de 300 de utilizatori sau vei avea mai mulți în curând, vezi celelalte abonamente disponibile, de tip Enterprise E1 și E3.

Datele tale îți aparțin. Dacă te hotărăști să închizi abonamentul Office 365, îți recomandăm să descarci toate datele (de exemplu, e-mailurile și documentele de pe intranet) și să le salvezi într-o altă locație. Această operațiune ar trebui făcută înainte de închiderea abonamentului. După închidere, datele asociate contului tău de Office 365 vor fi disponibile administratorilor timp de 90 de zile, într-un cont cu funcționalitate limitată.

Accesul la internet este obligatoriu pentru a instala și a activa abonamentele Office 365 și pentru a gestiona contul de abonament. Conexiunea la internet este, de asemenea, necesară pentru a accesa serviciile Microsoft Office în cloud, inclusiv e-mailul, conferințele, gestionarea IT și alte servicii.

Pentru mai multe informații, apelează 300 sau 0374 300 300 sau intră pe https://products.office.com/ro-ro/business/enterprise-productivity-tools.

Ne poți contacta între orele 9-20 la 300 sau poți contacta un reprezentant al departamentului Telesales prin formularul de contact de mai jos.

Odată activat serviciul Microsoft Office 365, vei putea să accesezi consola de administrare la adresa portal.office.com, folosind numele de utilizator și parola trimise în mail. În consola, alege “Domenii”, apoi “Adaugă domeniu” și vei fi ghidat mai departe de un wizard al Microsoft. Că ajutor, poți vedea întregul process la aceasta adresa

Partenerii noștri pentru soluții de productivitate și colaborare

Contactează echipele noastre de consultanți

Dacă dorești să afli mai multe informații despre soluțiile Orange Business Services pentru compania ta sau despre cum poți achiziționa și activa serviciul, contactează reprezentantul dedicat din echipa Relații cu Clienții sau apelează un consultant Telesales Orange.

776 (apel gratuit din rețeaua Orange)

0374.44.7766 (apel taxabil)

Vrei să afli mai multe despre soluțiile Orange sau să primești o ofertă personalizată?

Lasă-ne datele tale și te vom contacta în maximum 1 zi, de luni până vineri, între 9:00 și 18:00.

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

Părerea ta este importantă pentru noi, lasă-ne feedbackul tău

Feedback

sus