×

Business Hi-Tech

ZF Cybersecurity Trends 2024. Protectia datelor in era AI. Sergiu Zaharia, director cyber strategy...

ZF Cybersecurity Trends 2024. Protectia datelor in era AI. Sergiu Zaharia, director cyber strategy advisory, Deloitte Romania: Companii de toate dimensiunile incep sa ne ceara ajutorul in dezvoltarea unei strategii de cybersecurity. Dar sunt inca multe firme, circa 60%, care se gandesc ca nu vor fi tocmai ele atacate si nu investesc in aceasta zona

24.05.2024, 00:06 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.

¬ "Primul val este cel de companii care vin si spun ca au fost compromise, au venit alte companii si le-au ajutat si acum au nevoie sa le identificam cele mai critice si importante lucruri care trebuie fixate pe zona de cybersecurity. Si al doilea val de clienti sunt companii (mai mici) care vor sa isi faca si ele o strategie la nivel de proces. Si aceste lucruri ne bucura, dar deocamdata sunt putine astfel de companii." In contextul cresterii volumului de atacuri cibernetice inregistrat atat la nivel national cat si international, companii de toate dimensiunile - mici, medii si mari - din Romania incep sa constientizeze riscurile la care se expun si circa 40% dintre acestea investesc in securitate cibernetica. Insa numarul celor care iau atitudine privind securitatea cibernetica este inca redus, a spus Sergiu Zaharia, director cyber strategy advisory, Deloitte Romania, in cadrul conferintei ZF Cybersecurity Trends 2024. Protectia datelor in era AI. "Sunt multe companii care gandesc ceva de genul: "care e probabilitatea ca un hacker sa ma atace pe mine astfel incat sa pierd 200.000 euro? Eu abia ii fac intr-un an. Deci mai bine merg asa si vad ce se intampla". Ponderea acestor companii e mare, daca excludem bancile si asigurarile, cred ca vorbim de circa 60% dintre companii care "they do not care" de partea de cyber. Celelalte 40% investesc cat pot, de obicei foarte putin. Si aici vorbim de un zid de securitate, pe care hackerii il vor ocoli daca au de ales intre doua companii - adica se duc acolo unde e zidul de securitate este mai mic, pentru ca e mai simplu, pentru ca ei nu vor sa investeasca mult intr-un atac", a explicat Sergiu Zaharia.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare