Pietricica din pantof

Ți s-a întâmplat vreodată să ai o pietricică în pantof? Dacă da, cu siguranță știi cât de enervant poate să fie acest lucru și cât de repede îți dorești să scapi de ea. Adesea nu are importanță cât de grăbit ești, vei face tot posibilul să o îndepărtezi.

În noiembrie 2018 ne-am propus, pornind de la această expresie, să identificăm „pietricele” de pe site-ul Orange și să le corectăm. Ne doream să identificăm acele lucruri aparent minore, dar care pot crea neplăceri vizitatorilor, cum ar fi claritatea și consistența informațiilor, ușurința în navigare și în găsirea informațiilor, precum și identificarea eventualelor erori întâmpinate în timpul navigării sau preluarea sugestiilor de îmbunătățire. În acest proiect au fost implicați angajați Orange, dar și 30 dintre clienții noștri înscriși în Orange Digital Community*.

Până acum au fost analizate 6 secțiuni ale site-ului Orange: paginile dedicate utilizatorilor PrePay și abonaților Orange din secțiunea Mobil, Orange Love, programul Orange Thank You și secțiunea de servicii. Echipele înscrise au identificat 38 de „pietricele” – Orange Digital Community, respectiv 40 – angajații Orange. În scurt timp, 75% din situațiile semnalate au fost rezolvate, iar restul sunt în curs de implementare. Suntem foarte mulțumiți de rezultatele obținute până acum și la fel de încântați de implicarea clienților Orange.

În prezent analizăm informațiile și structura secțiunii Contact, ce include paginile care detaliază modalitățile de a intra în legătură cu serviciul clienți Orange.

* Despre Orange Digital Community - Aproximativ 400 de clienți fac parte din comunitatea digitală Orange Digital Community în care sunt abordate diverse subiecte de interes pentru Orange. Membrii acestei comunități ne transmit feedbackul lor, cu scopul de a ne îmbunătăți produsele și serviciile. Află mai multe aici

Părerea ta este importantă pentru noi, lasă-ne feedbackul tău

Feedback

sus