Cum anunt ca am efectuat plata?

Poti anunta plata facturii Orange prin:

 

  • apel gratuit la numarul 411 (daca esti abonat persoana fizica) sau 456 (daca esti abonat persona juridica) - Serviciul Clienti;
  • apel gratuit la serviciul Self Care - *131# ; selectezi apoi Confirmare plata;
  • fax la numarul 021 203 38 38;
  • e-mail la adresa plati@orange.ro;
  • din contul tau online, sectiunea facturi si plati, facturile tale

 

Daca ai platit la o casierie Orange sau la un partener Orange nu mai este necesara confirmarea.

 

Pentru a anunta plata prin serviciul Self Care (apel gratuit *131#), trebuie sa cunosti urmatoarele date:

 

  • banca la care s-a facut plata;
  • numarul chitantei;
  • suma (rotunjita) in RON;
  • data platii.

 

Dupa introducerea datelor la *131#, se va afisa pe ecran un mesaj prin care esti anuntat daca cererea ta a fost inregistrata, daca datele introduse nu sunt corecte sau daca este nevoie sa trimiti confirmarea platii prin fax la numarul 021.203.3838 pentru ca numerele tale sa fie reconectate.

 

Anuntul de plata trebuie sa fie urmat de dovada platii: chitanta trimisa prin fax la numarul 021 203 38 38 sau alocarea sumei in contul tau.

 

In functie de data la care anunti plata integrala, in raport cu ultima zi de plata conform contractului, vei putea fi exceptat de la suspendarea abonamentelor sau acestea vor fi reconectate, in cazul in care erau deja restrictionate.

Raspuns din: 02-07-2010
Voturi:

sus