Ai control de pe telefon pentru tot ceea ce te interesează

Poți plăti o gamă largă de produse și servicii, simplu și rapid, prin intermediul unui SMS sau prin efectuarea unui apel de voce. De exemplu, poți să plătești abonamentul pentru site-ul preferat, rovinieta, biletul de călătorie pentru transportul în comun, tariful de trecere al Podului Fetești, parcarea în funcție de orașul tău, poți cumpăra diverse jocuri online, horoscopul personalizat, îți poți vota artistul preferat în emisiuni TV, iar lista poate continua.

De asemenea, poți primi notificări prin SMS de la furnizorii tăi, poți participa la campaniile publicitare organizate de diverși comercianți sau producători, poți afla când îți livrează curierul produsele comandate, ți se poate reaminti data programării la medic, poți fi notificat de fiecare dată când realizezi o plată utilizând cardul bancar și multe altele.

Ce trebuie să știi:

Pentru mai multe informații, poți contacta direct Serviciul Clienți al Partenerului care furnizează respectivele servicii.
Apelurile la numărul de Serviciu Clienți al Partenerului sunt tarifate cu tarif standard de rețea.
Programul de funcționare a Serviciului Clienți al Partenerului este de luni până vineri, in intervalul 08:00 - 18:00.

Ce trebuie să faci dacă ai nevoie de mai multe informații sau ai o reclamație:

Dacă ești client business și dorești să comunici eficient și corect cu clientii tăi, te putem ajuta cu alternative pentru transmiterea de mesaje comerciale. Tot ce trebuie să faci este să ne trimiți solicitarea ta pe adresa vasnumbers@orange.com.

Dacă dorești să fii Partener Orange

În situația în care dorești să devii Partener Orange care furnizează servicii cu valoare adăugată și/sau mesaje comerciale, te rugăm să te asiguri că îndeplinești următoarele condiții:

  • ești certificat ISO/IEC 27001;
  • deții echipamentul tehnic necesar astfel încât să poți furniza aceste servicii;
  • poți asigura un Serviciu Clienți în limba română pentru utilizatorii Orange corespunzător serviciilor ce vor fi deschise în rețeaua Orange;
  • îndeplinești toate cerințele GDPR;
  • pentru serviciul Directory Assistance este necesar să fii autorizat de către ANCOM ca fiind furnizor de astfel de servicii.

Astfel, dacă îndeplinești toate condițiile de mai sus, te rugăm să ne trimiți un e-mail cu subiectul "contract servicii de plată" şi/sau "contract servicii de trimitere mesaje comerciale" către adresa VAS.management@orange.com.

Trebuie ataşate următoarele documente scanate:

  • Formularul acesta cu toate rubricile completate
  • Certificat de înregistrare Registrul Comerţul
  • Certificatul ISO/IEC 27001

Părerea ta este importantă pentru noi, lasă-ne feedbackul tău

Feedback

sus