Orange Care

Deși suntem obișnuiți ca situațiile neplăcute să se transforme în experiențe la fel de neplăcute, există și excepții. Iată mai jos două astfel de situații de care eu m-am lovit și care, spre bucuria mea, s-au transformat în experiențe suficient de interesante încât să vi le împărtășesc.

articol
În ultima vreme am avut nevoie să alerg pe la diferite instituții pentru obținerea unor documente și doar gândul de a intra în hațișul aproape de nepătruns al birocrației îmi stârnea un sentiment de panică.

Ei bine, trebuie să recunosc că am avut parte de câteva experiențe interesante. Oameni profesioniști, cu un foarte bun simț de customer service, răspunsuri pertinente la întrebări nu tocmai ușoare, multă răbdare și, mai presus de orice, zâmbete.

Una dintre aceste experiențe a fost atunci când am avut nevoie de un duplicat după un document pe care nu îl mai găseam. Initial am sunat la instituția respectivă să aflu mai multe detalii, deși, sincer nu mă așteptam să îmi răspundă cineva. Spre surprinderea mea, nu numai că mi s-a răspuns imediat ci am și primit rapid și clar toate informatiile de care aveam nevoie : unde trebuia să merg, ce acte trebuia să am cu mine și, mai mult, cui trebuia să mă adresez. Ce îți poti dori mai mult ? Am ajuns acolo, am fost invitată într-un birou, am spus ce doresc, am depus o cerere și…cam atât. Doamna dragută cu care am stat de vorba mi-a spus că termenul de eliberare a documentului este de 30 de zile, dar dacă pot să las un număr de telefon, mă poate suna ea sa îmi spună când e gata și îl pot ridica. La mai puțin de o săptămână, doamna drăguță mă sună și îmi spune că mă așteaptă când am timp să ridic documentul. Frumos, nu?

A doua experiență plăcută a fost atunci cănd am avut probleme cu un telefon. Trebuie să recunosc că niciodată în viața mea nu mi s-a stricat niciun aparat electric, electronic sau de orice altă natură. Și, evident, nici telefonul mobil, iar ideea de a merge la service pentru orice fel de reparație îmi creea un soi de…neliniște. Telefonul despre care era vorba fusese împrumutat unui prienten care avea nevoie de el pentru o călătorie în SUA. Acolo a rugat pe cineva să pună un SIM in telefon, iar persoana respectivă a făcut cumva încât a stricat cititorul de SIM. Așadar, telefon defectat, nu defect. De aici și până la vizita mea la Orange Care nu a mai trecut decât o săptămână.

De ce am ales Orange Care? Pentru că acolo, de regulă, se pot remedia unele mici defecte ale telefonului pentru care nu este necesară trimiterea în service. Evident că asta speram și eu: să fie ceva simplu și rapid. Am ajuns la Orange Care, am intrat, am luat un bon de ordine și am așteptat să vină și rândul meu. Între timp m-am jucat cu ultimele telefoane apărute pe piață care erau acolo expuse pentru clienți. După puțin timp aud numărul meu, ajung la tehnician, îi spun despre ce este vorba, el verifică, testează telefonul și îmi spune că, din păcate, telefonul a fost afectat destul de serios, iar cititorul de SIM trebuie schimbat, iar asta se poate face doar în Orange Service. Am întrebat cam cât durează, mi s-a spus ca nu mai mult de 5 zile, am fost de acord și am lasat telefonul în grija lor. A doua zi am primit un mesaj în care mi se spunea că telefonul meu a intrat în reparație și că voi fi anunțată când mă pot întoarce în magazin să îl iau. În după amiaza aceleiași zile primesc un al doilea mesaj în care sunt anunțată că telefonul a fost reparat și că va fi trimis înapoi în magazin. Următoarea zi a fost cam la fel. Primesc mesaj că pot să ridic telefonul, ajung la magazin, îl iau și plec. Mulțumită. Telefonul meu era în garanție și, în consecință, costul reparației a fost acoperit.

Unii dintre voi îmi vor spune, cu siguranță, că am avut eu noroc. Acum ceva vreme aș fi inclinat să vă dau dreptate, doar că, în timpul în care am așteptat, am observat și alte persoane care erau în locurile respective cu probleme asemănătoare cu ale mele. Concluzia mea ? Nicio problemă nu este de nerezolvat, totul depinde de perspectiva din care o abordăm noi. Voi ce credeti?


Poți să fii primul care citește următorul articol. Lasă-ne adresa ta de e-mail.

articol
By Alina Dumitrescu
Salut! Sunt la Orange de foarte mulți ani, din care 14 în Customer Service. Pasiunea mea pentru digital și tot ce înseamnă online m-au făcut să ma indrept către Divizia Online. Aici îmi dau seama, în fiecare zi, că a fi digital înseamnă că poți să îți simplifici viața foarte mult. Și am decis să împărtășesc asta cu voi.