Serviciul Roaming – o nouă abordare adaptată nevoilor tale de călătorie

Când pleci în străinătate, chiar dacă ești în vacanță sau într-o călătorie de business, vrei să poți să îți folosești telefonul și, implicit ai nevoie de serviciul roaming. De aici a pornit dorința noastră de a vă prezenta toate informațiile despre serviciul Roaming într-o formă cît mai simplă. În cele ce urmează,vă ofer câteva detalii despre noua secțiune dedicată acestui subiect de interes.

articol
Pe 29 iunie 2018 am lansat această secțiune nouă, dedicată serviciului Roaming, care se află printre informațiile cele mai căutate de către clienții Orange.



Trebuie să vă spun că structura nouă pe care o propunem este rezultatul unei analize atente și de durată a feedback-ului pe care l-am primit de la voi și, pentru că tot suntem aici, vă mulțumim tuturor celor care ne-au acordat din timpul lor pentru a ne transmite părerile lor.

Noua secțiune conține toate informațiile generale despre serviciul roaming, răspunsuri la întrebări frecvente și este împărțită în 3 etape ale unei călătorii, atât pentru utilizatorii PrePay cât și pentru abonații Orange:

”Vreau să îmi planific călătoria”,
”Sunt deja în străinătate” și
”M-am întors în România”



În centrul întregii secțiuni de roaming se află paginile de țară, în care sunt prezentate în mod centralizat toate informațiile în funcție de destinația de călătorie și toate opțiunile disponibile pentru zona respectivă, tarife, modalitate de consum a resurselor, moduri de taxare, etc., iar cele 3 etape ale călătoriei sunt păstrate în fiecare pagină, diferențiat pentru utilizatorii Prepay și abonații Orange.



Pentru abonații persoană fizică este disponibil și un Ghid de utilizare roaming în Spațiul Economic European, care poate fi descărcat în format PDF.



Sperăm ca această secțiune să răspundă tuturor întrebărilor despre serviciul roaming și, la fel ca întotdeauna, așteptăm să ne spuneți părerile voastre.

Vă doresc zile însorite și toate cele bune!

 


Poți să fii primul care citește următorul articol. Lasă-ne adresa ta de e-mail.

articol
By Alina Dumitrescu
Salut! Sunt la Orange de foarte mulți ani, din care 14 în Customer Service. Pasiunea mea pentru digital și tot ce înseamnă online m-au făcut să ma indrept către Divizia Online. Aici îmi dau seama, în fiecare zi, că a fi digital înseamnă că poți să îți simplifici viața foarte mult. Și am decis să împărtășesc asta cu voi.