Salut, My Orange!

În cele ce urmează vreau să vă prezint nu doar noutățile ci și povestea acestei aplicații și cum a luat ea naștere.

articol

Când și cum a început

2005 – este lansată prima variantă a contului online – contul webcare – disponibilă doar pe desktop,  în care erau prezentate informații despre planul tarifar, cronos și facturi, reîncărcare PrePay, Orange Thank You
2006 – a fost introdusă o nouă funcționalitate – plata electronică cu cardul
2009 – întreaga structură a fost optimizată, iar cele mai căutate informații au fost aduse în prim plan.
2012 – se lansează noua versiune a contului webcare care se va numi Contul meu. Tot în 2012 se lansează și prima versiune a aplicației Contul meu, disponibilă pentru Android și iOS.
2015 – sunt introduse noi module în contul online, iar design-ul este optimizat pentru mobil în așa fel încât să ofere o experiență de utilizare cât mai plăcută.

Cum a luat naștere My Orange  

Undeva pe la începutul anului 2017 a venit momentul unui nou pas înainte.

Premiselor de la care am pornit  - mai simplu, mai repede, mai util -  le-am adăugat o nouă dimensiune și anume experiența optimă de utilizare atât pe telefonul mobil cât și pe laptop sau tabletă, în așa fel încât My Orange să fie punctul principal de interacțiune digitală.

În plus, de această dată, clienții noștri au fost cei mai importanți dezvoltatori, testeri și utilizatori, în același timp. 

Așadar, în centrul nostru de testare, i-am rugat pe clienți să aleagă din mai multe variante de nume pentru aplicație, să ne spună ce ar schimba la contul online și ce informații li se par cele mai utile.

Feedback-ul lor a fost analizat cu atenție și nu după mult timp, a fost disponibilă o variantă beta, în care am integrat o mare parte din sugestii.

Apoi, în ianuarie 2018, am început noi runde de testare în programul Made with you,  la care au participat aproximativ 22.000 de clienți dintre care peste 1500 ne-au trimis părerile lor.

Iată și câteva dintre testimoniale:

” Un design plăcut , foarte multe informații utile, cum ar fi datele despre contract și setările de notificare când se emite factura”

”Este foarte util faptul că am toate informațiile la vedere, în acelasi ecran ș nu mai trebuie să deschid altele”

” Salut,  Îmi place noul dashboard, interfața este intuitivă și usor de folosit. Good Job!  Îmi place și interfața pentru selectorul de numere și faptul că fiecare cont are asociată câte o fotografie, în schimb este aceeași fotografie asociată pentru fiecare număr. Mi-aș fi dorit să o pot schimba.”

Ce aduce nou My Orange?

În primul rând, meniul lateral a fost mult simplificat, iar informațiile pe care clienții le-au considerat importante și utile sunt acum disponibile în primul ecran al interfeței:



Apoi, datele de consum sunt detaliate și prezentate pe fiecare tip de resursă în parte:



În premieră avem și un grafic al facturilor, o secțiune solicitată și apreciată de clienți, care îți permite să vezi cum a evoluat consumul pe numărul tău de telefon de la lună la lună:



Toate ratele tale Orange pot fi vizualizate într-un singur loc și pot fi plătite online, mult mai ușor:



Vă las pe voi să descoperiți noul My Orange, să explorați fiecare secțiune și să îl folosiți.

Tutorialul pe care l-am pregătit pentru voi, prezentat mai jos, vă va arăta imaginea de ansamblu a noilor funcționalități.
 

Nu în ultimul rând, vă recomand să verificați mereu notificările, pentru că My Orange are mereu surprize și cadouri pentru voi.

Toate cele bune! 





 

Poți să fii primul care citește următorul articol. Lasă-ne adresa ta de e-mail.

articol
By Alina Dumitrescu
Salut! Sunt la Orange de foarte mulți ani, din care 14 în Customer Service. Pasiunea mea pentru digital și tot ce înseamnă online m-au făcut să ma indrept către Divizia Online. Aici îmi dau seama, în fiecare zi, că a fi digital înseamnă că poți să îți simplifici viața foarte mult. Și am decis să împărtășesc asta cu voi.