Telefonul tău este instrumentul de lucru și compania de zi cu zi, spațiul în care îți păstrezi amintiri, o sursă de divertisment și un portofel digital. Fie că vorbim despre o căzătură nefericită, contactul cu lichide sau chiar furtul dispozitivului, costurile de reparație sau înlocuire pot fi surprinzător de mari. Serviciul de asigurara a telefonului de la Orange România îți reduce stresul, cât şi costurile neprevăzute.
Protecție financiară completă în caz de accidente neprevăzute, deteriorări sau furt
Poți alege dintre două tipuri de asigurări: Basic sau Premium
:
- Basic: asigură dispozitivul în caz de accident.
- Premium: acoperă accidentele și furtul, precum și utilizarea neautorizată ca urmare a furtului în limita a 500€.
Acoperire în străinătate și pe tot teritoriul României
Asigurarea de la Orange îți oferă protecție completă indiferent de locația în care te afli. Bunul asigurat beneficiază de acoperire pe întreg teritoriul României, precum și în călătoriile în străinătate, asigurându-ți liniștea că dispozitivul tău este protejat oriunde ai merge.
În cazul producerii evenimentului asigurat în timpul călătoriilor, procesul de declarare rămâne simplu și eficient prin
declararea în decursul a 48 de ore din locul în care s-a desfășurat incidentul.
Costurile reparațiilor suportate de Orange, fără cheltuieli mari neplanificate
Dacă dispozitivul tău suferă daune parțiale sau necesită reparații, nu vei fi nevoit să suporți tu costurile, acestea sunt acoperite integral de asigurare.
Durata standard pentru repararea telefonului este de 30 de zile, însă dacă dispozitivul este unul des întâlnit, timpul de așteptare poate să fie redus semnificativ.
Înlocuirea rapidă a bunului asigurat în cazul furtului sau distrugerii complete
Dacă apar defecțiuni majore, iar costul reparației depășește valoarea produsului, telefonul este înlocuit complet. Astfel, ești protejat de cheltuieli neașteptate și îți poți gestiona bugetul fără grija unor costuri care pot ajunge la sute de euro.
Costul lunar personalizat al asigurării
Costul lunar al asigurarii este stabilit în funcție de prețul standard al device-ului cumpărat. Acest calcul se poate face
aici pentru oricare dintre cele două planuri: Basic sau Premium.
Numărul dedicat pentru situația ta de urgență
Dacă ai nevoie să folosești asigurarea, procesul este foarte simplu, tocmai pentru că știm că este un moment stresant pentru tine. Există două metode:
- Sună la 0374 290 029
- Accesează asistentul virtual Dan 24h/7 zile.
Plata convenabilă prin includerea tarifului în factura lunară Orange, fără costuri suplimentare
Unul dintre principalele avantaje ale asigurării telefonului de la Orange este simplitatea și confortul plății. În loc să închei o poliță separată la o companie de asigurări și să faci transferuri bancare sau plăți lunare complicate, la Orange ai tariful asigurării direct în factura lunară a abonamentului tău.
Poți asigura produsele cumpărate de la Orange, indiferent de unde l-ai luat (fizic, online sau telefonic)
Această opțiune este utilă dacă ți-ai cumpărat telefonul dintr-un magazin Orange, prin intermediul serviciul Clienți sau poate l-ai primit cadou în urma activării unor servicii de la Orange. Oricare ar fi cazul, poți conta pe asigurare pentru protecție în cazul unor accidente sau furturi.
Află mai multe detalii despre următoarea ta asigurare
aici.